You are viewing a single comment's thread from:

RE: Co to jest „Kod Geopolityczny”?

in #polish6 years ago

Świetny, post. Zaciekawił mnie tytuł, zamiast encyklopedie przeszukiwać, mogłem zrobić to tutaj.

Proszę nie obraź się ale znalazłem dwie literówki. (w moim wykonaniu, i tak się dziwię że zauważyłem ) 🕵️

"Współcześnie jednak mówi się o odrębności środkowej europy jako tego podmiotu, który działa * nieżalenie * zarówno od wchodu jak i zachodu europy."

  • nieżalenie

"że jesteśmy łącznikiem pomiędzy wchodem a zachodem."

  • wchodem
Sort:  

Nie obrażam się, wręcz przeciwnie cieszę się jak ktoś zauważa moje literówki. Dziękuję za miłe słowa, staram się pisać o czymś ciekawym.

Piszę teraz taką moją opinię, na temat migrantów. Wpasował się twój post idealnie, będę musiał podlinkować go.

dzięki Twojemu postu, wiem jak nazwać to co chciałem.

Post piszę już trzy dni, i wiecznie coś nie pasuje, a na dodatek rysunek chce zrobić :)

Nie ma sprawy. Jak tylko podasz mnie w źródłach to korzystaj z tego co jest na moim blogu do woli. ^_^

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 63867.81
ETH 3135.89
USDT 1.00
SBD 3.84