Nietypowy tort urodzinowy Kinder

in #polish6 years ago (edited)

Cześć

Dnia wczorajszego, moja druga połówka miała urodziny. Jako że jest fanką Kinder czekolady, postanowiłem zrobić jej nietypowy "torcik urodzinowy" :)

Nie mam niestety zdjęć z procesu produkcji ponieważ nie było na nią wiele czasu, co również przełożyło się na jakość wykonania, ale postaram się pokrótce wyjaśnić co zrobić i czego unikać.


kinder_cake


Na wykonanie obrzeża wystarczy nam odpowiednia ilość batoników w zależności od średnicy jaką chcemy uzyskać, karton/brystol i coś co utrzyma to wszystko razem. W moim przypadku pochłonęło ono 36szt batoników i otrzymana średnica to ok.30cm. Całość umieszczona na dużym talerzu obiadowym. Środek zostawiłem pusty i zasypałem innymi smakołykami (Schoko-Bons, Rafaello, Country Mini, Bueno Mini, Duplo, Skittelsy i jajko na szczycie). Miejsca przy tej średnicy jest sporo i jak widać nie jest jeszcze wypełnione po brzegi. Całość kosztowała mnie ok 65zł. Uśmiech szczęścia bezcenny :)
Wykonanie jest banalne i ogranicza nas tylko wyobraźnia i zdolności. Możemy regulować średnicę ilością batoników, zrobić wielopoziomową konstrukcję, zmienić kształt, przystroić wstążkami, koralikami itp.
Prezentowana przeze mnie wersja to bardziej 5-min DIY, ale sprawił więcej radości niż tradycyjny wypiekany.


Porady

Używając kartonu tniemy paski o szerokości do 1/2 wysokości batonika. Ważne żeby ciąć w poprzek fali, pozwoli nam to na swobodne zwijanie i formowanie kształtu.
Warto pomyśleć o spodzie ze styropianu, który przykleimy do obrzeża. Zyskamy wtedy sztywność konstrukcji i będziemy mogli podnieść dno. Możemy też całkowiście wypełnić środek.
Batoników nie przyklejamy na klej na gorąco - topią się

Dajcie znać czy wam się podoba?



If You like this post, do not forget to upvote, comment or follow me @bargolis or resteem!

Sort:  

Oj, baaardzo słodki ten tort ;) Gratuluję pomysłu :)
Wszystkiego najlepszego dla Twojej drugiej połówki :)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63750.99
ETH 3130.22
USDT 1.00
SBD 3.95