You are viewing a single comment's thread from:

RE: Actifit dla Bystrzaków. Wydanie I

in #polish5 years ago

Bardzo fajny poradnik.

Ja dodam jeszcze tylko, żeby gdzieś sobie zapisać hasło Funds Password, jeśli będziecie chcieli zamienić na przykład 20 AFIT tokenów na upvote wart 1 $. Ja raz tak zrobiłem i zapomniałem sobie zapisać hasła Funds Password.

Na szczęście można je zresetować, poprzez napisanie prośby na oficjalnym kanale Actifit na Discordzie.

Aha. Jak pierwszy raz będziecie chcieli sobie zamienić AFIT tokeny na STEEM, to Actifit wymaga jednorazowej zapłaty wynoszącej 1 STEEM w celu weryfikacji i otrzymania tego Funds Password (nie zgubcie go).

Sort:  

Dokładnie, będzie to w drugim wydaniu :D.
Opłata 1 STEEM jest jednorazowa za weryfikację hasła Funds Password.

Ups. Uprzedziłem fakty. :)
Tego nie było, to się wytnie :D

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63626.14
ETH 3107.70
USDT 1.00
SBD 3.87