You are viewing a single comment's thread from:

RE: Jak zmieścić godzinę w 15-tu minutach?

in #polish5 years ago (edited)

Pracujesz w systemie czterobrrygadowym (4 ranki, dzień przerwy, 4 popołudniówki, dzień przerwy, 4 nocki, 2 dni przerwy i od nowa - gdyby ktoś nie wiedział)? Szczerze współczuję.

Sam też wiem jak to się wstaje o 4:10, współczuję. To jest katorga. Poranna kawa i wyjście z psem na dwór u mnie to jest podstawa. Owszem można się wyrobić w 15 minut, ale to już wyższa szkoła jazdy.

Sort:  

Mam system tygodniowy (poranki, nocki, popołudnia), ale dla mnie właśnie ranna zmiana mogłaby nie istnieć. Szczerze to wolę nocki (najgorsza jest pierwsza, ale później jak z bata), przynajmniej człowiek coś ogarnie w dzień.

Posted using Partiko Android

A, w takim systemie robisz. Ja tak jeszcze nie robiłem, więc to dla mnie nowość. Ale pewnie też uciążliwe jest "pezestawianie" się.

Mam na to weekend, więc jest spoko 😉

Posted using Partiko Android

Tak myślałem, że w weekendy masz luz :) . Jest więcej czasu na "przestawienie" się.

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 62120.17
ETH 3179.04
USDT 1.00
SBD 3.75