Pierwszy z siedmiu.

in #polish5 years ago (edited)

Dawno temu wydawało mi się, że dorosłe życie polega na spokojnej, bezpiecznej egzystencji, bez zbędnego ryzyka i wychylania się z tłumu. Z biegiem czasu na szczęście powoli się to zmieniało. Wciąż jednak pozostawało we mnie przeświadczenie o tym, że człowiek dorosły to człowiek mądry, jednak ową "mądrość" źle postrzegałem, myślałem bowiem, że w takiej postawie nie ma przestrzeni na takie stwierdzenia jak "nie wiem" czy "nie radzę sobie".

Dominikanin, o. Paweł Koniarek OP zabiera nas do ciekawego świata. Na podstawie Ewangelii św. Mateusza zestawia ze sobą dwie postawy: Ucznia Jezusa i Faryzeusza, chrześcijanina prawdziwego i tego któremu tylko wydaje się, że prawdziwy jest. Kilka subtelnych, ale bardzo istotnych smaczków pomagających odróżnić prawdziwe chrześcijańskie życie od tego pseudochrześcijańskiego, fasadowego i udawanego.
Piękny but na moją często zbyt wyniośle noszoną w górze twarz. Cała youtubowa playlista w linku poniżej. Jeżeli wierzysz ale wciąż masz w sobie dużo pustki, rozterek i pytań to z całego serca polecam.

https://www.youtube.com/playlist?list=PLRSGEZKuzW-5D5QPSLZSs-2_J_HNixj5z

IMG_20170710_200109.jpg
Kościół Bożego Ciała i klasztor Dominikanów, obecnie Cerkiew Greckokatolicka Najświętszej Eucharystii, Lwów

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 61626.58
ETH 2940.28
USDT 1.00
SBD 3.66