You are viewing a single comment's thread from:

RE: Jak oni grają w piłkę - Gruzja

in #polish6 years ago

Ja wróciłbym do systemu klasycznego, czyli bez podziału na grupy. Moglibyśmy zwiększyć liczę drużyn aby nasi piłkarze więcej grali i byli przygotowani na turnieje międzynarodowe. Oczywiście spadnie wtedy poziom ligi ale jakoś bardziej mi odpowiada ten system. Ten system popadł mi gdy Podbeskidzie spadło z ligi. Stracili punkt/punkty za sprawą PZPN-u przez co spadli do grupy spadkowej a po podziale punktów bardzo słabo sobie radzili. W rezultacie nie ma ich w ekstraklasie. Ogólnie, kibicuje Legii Warszawie a Podbeskidzie było moim "konikiem" któremu kibicowałem. Interesujesz się Polską ligą czy tylko tą z Gruzji?

Sort:  

System klasyczny, jak najbardziej. Co do powiększenia ligi - wychowałem się w czasach, gdy było 18 zespołów, i w sumie to by mi odpowiadało - choć dostrzegam też pewne wady takiego rozwiązania: mniejsze fundusze na zespół, podział puli utalentowanych zawodników na więcej klubów, czyli osłabienie drużyn, do tego szerszy środek tabeli, czyli więcej meczów o nic (choć ten problem występuje i przy podziale). Co do Podbeskidzia, owszem, pamiętam tamtą sytuację, zgadzam się, że wtedy nie zasłużyli na spadek i podział punktów jest złym pomysłem :)
Jeszcze bym parę rzeczy zmienił, ale to już nie w samym systemie rozgrywek.
Naszą ligę też śledzę, choć obecnie mniej intensywnie, niż w dzieciństwie. To po części też dlatego, że drużyna, której kibicuję, czyli Widzew, w tej chwili dopiero się odbudowuje i automatycznie bardziej wzrosło zainteresowanie 3 ligą ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 67756.28
ETH 3792.28
USDT 1.00
SBD 3.65