Recenzja książki z uniwersum gwiezdnych wojen pt. "Świt Jedi: W nicość"

in #polish6 years ago

Witajcie drodzy przyjaciele ;)

Dziś chciałbym zrecenzować książkę z uniwersum gwiezdnych wojen. Jako fan tej serii filmów i gier stwierdziłem,że wypadałoby zapoznać się także z pozostałą twórczością, więc sięgnąłem po pierwszą część z książkowego uniwersum.
Świt Jedi zaczyna się niepozornie można powiedzieć nawet że nudno. Pojawiają się się liczne retrospekcje w których główna bohaterka przedstawia historię wielkiej wędrówki jedi w, której przez 2 lata odwiedzając liczne świątynie jedi młodzi mieszkańcy planety zwanej Thytonem szkolą swoje umiejętności a po tej podróży móc zostac padawanem a potem strażnikiem jedi. Książka ta niepodbiła mojego serca , gdyż lekturę tą mającą ledwie 182 strony męczyłem 4 dni. Myślę,że zbyt dużo oczekiwałem po tym tytule. Podejrzewałem,że może to być książka, która mogłaby byc bestsellerem,niestety bardzo mocno się zdziwiłem.Zamiast znanego z filmów i gier konfliku a naet można powiedzieć wojny pomiędzy Ciemna a Jasna stroną Mocy mamy starania Jedi o to by żyć w równowadze pomiędzy nimi. Zakończenie książki także jest przewidywalne przez co przynajmniej ja źle się czułem. Nie będę wam spojlerować samego zakończenia , gdyż może znajdzie się ktoś kto zechce ją przeczytać. :)
steemit.jpg

Mam nadzięję, że moja pierwsza recenzja niejest najgorsza a jeśli jest proszę o sugestie dzięki, którym bede mógł się poprawić.

użycie okładki uzasadniam prawem cytatu
http://www.prawoautorskie.pl/art-29-prawo-cytatu

Sort:  

Get your post resteemed over 90000+ followers and get upto $21+ SBD value Upvote.
Your post will skyrocket and give you maximum exposer.

<< EXCLUSIVE OFFER >>

WE are giving 20 UPVOTS WORTH 1 SBD AND 10 FOLLOWERS.

Click HERE FOR GET THE OFFER

Dzięki za fajną recenzję i użycie tagu pl-ksiazki.

Całkowicie zgodne z prawem będzie również sfotografowanie książki w ręku, najlepiej na tle półki książek. Wówczas omijasz kwestię wykorzystania znaku towarowego (np. logo wydawnictwa), bo na zdjeciu będzie więcej bardzo różnych znaków. :)

niestety nieposiadam rzadnej ksiażki z tego uniwersum czytam je w formacie pdf
czy zrobienie screena byloby tak samo dobre jak zdjecie książki w ręku?

Tak - najlepiej na tle innych "znaków towarowych". :)
Projekt okładki interpretowano jako samodzielny utwór, a jak masz już jakieś swoje tło, to staje się ona elementem twojej kompozycji. Niezależnie czy papierowa, czy cyfrowa.

dziękuję za porady napewno wykorzystam je podczas pisania następnego postu :)

Post super ale to nie moja bajka ja lubię o kopciuszkach,jeżykach a ty to wolisz S.F.

oj ciociu s-f i fantasy to najlepsze ksiazeczki :D

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 64161.84
ETH 2950.76
USDT 1.00
SBD 3.60