Witam?

in #polish5 years ago (edited)

Na dole róże u góry fiołki a my jestesm

jak dwa aniołki 1234, gdy rano: „

)

" („wstaj

e

„(„czuje”) się wypoczęty, 123 („chcieli”) mnie uprzedzić teraz ja („uprzedzę”) was jestem szybki niczym sprinter, bo co tydzień 

puszczam hit czarny ajfon dzwoni,

ale nie odbiorę go dziś 12, nawet jeśli(„będzi

e

"

) padał deszcz(„przyjdzies

z

”), żeby obiad ze mn.zjeść, nawet jeśli („będzie”) gęsta mgła ty („będziesz”) do mnie szła 1,ty („

  1. jesteś") jak zaginiona Atlantyda gdzieś nad wodą tam na horyzoncie znikasz
Sort:  

D
zie
ło sz
tuki.
3 r a
z y]\ tak
!
"
[


Do
kładniel; t;
akich tre"
ści brakowa
ło nam na steem. |

Przynajmniej nie plagiat :P

Więcej zarobisz wrzucając artykuły z steem na wykop (zrobiłem specjalny konkurs na to) niz samemu pisząc

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 60986.03
ETH 2921.26
USDT 1.00
SBD 3.57