WitamsteemCreated with Sketch.

in #polish5 years ago

Witam wszystkich z steemit,jak widać jestem tu nowy, i dzialam tu od niedawna, i jak widać źle mi idzie pisanie artykułów, mam do was jedno ale to ważne pytanie co zrobić żeby dobrze pisać artykułów za odpowiedzi będę bardzo wdzięczny
A to jest mój e mail [email protected]

Sort:  

Nie ma jednego prostego przepisu, żeby zaistnieć i pisać dobre i ciekawe artykuły.
Najlepiej jak by to było połączenie hobby albo pasji, dziel się tym co Ciebie interesuje, ale przu użyciu własnych słów. Nie musi to być od razu artykuł na 200 i wiecej słów, czasami nawet dobra WŁASNA fotografia. Powodzenia

dzieki ci bardzo

Wpadnij na nasz czat i pogadaj z hellobot. On Ci da kilka bardzo ważnych wskazówek.
Ja mogę Ci jedynie podpowiedzieć, że jeżeli naprawdę chcesz być w społeczności steem, to załóż sobie lepiej nowe konto i wystartuj z reputacją 25. Nie popełniaj plagiatów i przyłoż się do pisania. Błędy stylistyczne i ortograficzne odstraszają.
Nie musisz pisać artykułów, jeżeli nie potrafisz. Możesz dodawać zdjęcia swojego autorstwa, pisać wiersze, dodawać swoje vlogi itd.
Powodzenia

Dzieki bardzo za pomoc

A przeglądasz #polish? Popatrz co publikują inni ludzie, zastanów się czym mógłbyś się z nami podzielić.
Na pewno wpadniesz na jakiś pomysł. Tylko nie kombinuj tym razem ;) Pamiętaj że tutaj liczy się własna praca.

Powodzenia :)

PS Po co dodałeś tag photography? Przecież ten wpis nie ma zdjęć ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 61060.27
ETH 2927.58
USDT 1.00
SBD 3.55