Czytam sobie #15. Donoszę z biblioteki. Listopad

in #polish5 years ago (edited)
Sort:  

Ja mam. Brandon Sanderson - Dawca przysięgi tom 2. Pewnie będę sam sobie mikołajem ;). A druga prośba, to żeby Cherezińska napisała coś w stylu Odrodzonego królestwa, lub jego kontynuację.

Bardzo ładne życzenia do Mikołaja. Zwłaszcza drugie - spełnienie tego ucieszy masę czytelników. :)
Obiecuję sobie, że wypożyczę wreszcie Cherezińską, ale wciąż w bibliotece obowiązują zapisy na książki.

Ja jestem z tych co kupują a nie wypożyczają bo lubię przetrzymać książki.

Posted using Partiko Android

Mój księgozbiór zdążył pójść w tysiące, więc ograniczam zakupy. :)

Ja dlatego przerzuciłem się na ebooki. Mogę mieć ich tysiące ;).

Dołączam się. Poproszę o najnowszego Twardocha, a z literatury naukowej pierwsze trzy części (bo już wydane) Historii Polski prof. Nowaka. Czytasz to, Mikołaju? :)

Bardzo dobry wybór! Mikołaj czyta jedynie twórczość epistolarną i bardzo dobrze, bo gdyby się zaczytał, to mógłby nie dostarczyć prezentów na czas. :)

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 62937.86
ETH 3092.40
USDT 1.00
SBD 3.87