Sort:  

Popieram tą kandydaturę na eksperta.

Dziękuję bardzo :)

A proszę Cię bardzo.

absoluuutnie!!!
zgadzam sie z każdym słowem!
(poza wiedzą i kompetencją,
to maniery i osobowość tego Pana - rozczulające!)

(pięknieś to Pani opisała :)

Rozczulające!? :D No ładnie! :D

aaa, żeby mnie Pan opacznie nie zrozumiał..
nie że Pan.. yyy, tylko ja
noo
to ja, to mnie potrafi coś wzruszyć, (chociaż nie było to czyjąś intencją :)
mam na myśli rozczulające, bo tak rzadko (w takim zestawieniu) spotykane :D

Rzecz jasna żartowałem, droga Pani :) Jestem wdzięczny i cieszę się na każdy Pani komentarz jako podobny sympatyk Cohena, dzieciarni oraz skłonny do poruszeń duch.

O tak, popieram! Jego teksty są na prawdę świetne :)

Kłaniam się pokornie i z wielką radością.

Ojej, dziękuję za taką laurkę, która może bardzo źle na mnie wpłynąć, bo stanę się próżny. Bardzo dziękuję, droga @bowess, kłaniam się niziutko. Czy to mnie do czegoś zobowiązuje?

Musisz publikować dwa posty dziennie - jeden w pl-historia, drugi w pl-humor, musisz złożyć książkę o generałach, musisz wystapić w "Pytaniu na śniadanie", musisz zbrać 100 000 podpisów.

A tak naprawdę to do niczego. :)

Obecnie pewna rzecz mnie chwyciła, stąd relatywnie niewielka aktywność steemitowa ostatnimi czasy, choć nie tylko - praca mocno się natężyła, we wrześniu przybędzie mi w domu mała lokatorka Łucja, a jeszcze idą MŚ - czas futbolu, który bardzo lubię i na ten miesiąc co dwa lata pozwalam sobie na lekkie zatracenie... Ad rem (dygresja, choroba starości) Staram się wyciosać zbiór wierszy o tematyce wojnodomowoamerykańskiej. Kolosalna praca, ogrom powiązań, śliczna dłubanina, zwłaszcza przy chorobie zwanej "dążenie do maksymalnego wypieszczenia tekstu".

A czasu nie przybywa. :)

Ile dobrych rzeczy napisałeś! Pal licho czas - gratulacje i przerabiaj, ile tylko dasz radę. A dasz. :)

Podpisuję się także!

Dziękuję stokrotnie! W sensie sto razy, niekoniecznie w odniesieniu do stokrotek, choć i te są spoko.

Dobrze, że mamy tulu ekspertów. Postów na ten temat sporo, co bardzo cieszy. Pozdrawiam.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63010.40
ETH 3137.33
USDT 1.00
SBD 3.85