You are viewing a single comment's thread from:

RE: [Konkurs] Intermarium #2

in #polish6 years ago

Zestaw z tego tygodnia dla mnie okazał się ociupinkę łatwiejszy (albo miałam więcej szczęścia do dobrych słów dla googla).
Piękne zdjęcia pięknych miejsc.

Sort:  

Ja miałem straszny problem z jedną pozycją. W końcu po długim czasie udało mi się znaleźć tylko jedno zdjęcie wskazujące na dzielnicę pewnego miasta. Ale jakoś nie miałem do niego zaufania i przelazłem na Street View chyba ze 30km :-). W końcu znalazłem. I prawie bym przeoczył bo te charakterystyczne, sąsiadujące szczegóły, które były widoczne na tym zdjęciu konkursowym na Street View były w remoncie :-). Ale nie żałuję, bo bardzo ładne miasto - trzeba będzie tam pojechać :-D.

Ale poza tym jednym - rzeczywiście zdjęcia trochę jakby łatwiejsze.

Czyżby to była pozycja nr 7? :P

Chyba nie zepsuje nikomu w ten sposób zabawy - tak, to pozycja nr 7 :-D.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 59524.20
ETH 2999.76
USDT 1.00
SBD 3.77