You are viewing a single comment's thread from:

RE: #naturatoniebzdura -Zdrowe i piękne włosy bez wydawania fortuny;-)

in #polish6 years ago

U siebie zauważyłam, że zwiększenie częstotliwości mycia włosów powoduje swoistą "spiralę nienawiści". :) Włosy coraz szybciej się przetłuszczają i należałoby je coraz częściej myć. Zatem umiar.
Agafia i u mnie. Kupiłam kiedyś z ciekawości i zaakceptowałam. Teraz mam wersję piwną.

Sort:  

Super, że i Tobie szampon babuszki Agafii przypasował :) Zwracaj jednak uwagę na kod EAN produktu jeśli zaczyna się od 46.... to znaczy, że to faktycznie jest prawdziwy rosyjski szampon, a jak zaczyna się od 47.... to jest to estońska podróbka różniącą się niestety składem, dorzucają tam jakaś chemię.

O - dzięki za informację. Będę sprawdzać. Ten piwny ma 46, a właściwie miał, bo poszłam sprawdzić kod, okazało się, że butelka pusta. Chyba mężowi też odpowiada. :)

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.11
JST 0.030
BTC 69034.43
ETH 3773.46
USDT 1.00
SBD 3.51