You are viewing a single comment's thread from:

RE: Witajcie Steemianie! Hallo Steem!

in #polish5 years ago

Cześć! Miło Cię poznać!
Przed przyjściem na Steem nie blogowałam i też za bardzo nie wiedziałam, o czym w ogóle mogłabym pisać. Wtedy pomogły mi bardzo organizowane tutaj konkursy, które po pierwsze podsuwały tematy nowych postów, po drugie pokazały mi, że ktoś te moje posty czyta a czasem nawet komentuje. Myślę, że to bardzo dobry plan, aby bez presji, powoli zacząć pokazywać siebie. A polish jest całkiem przyjaznym i fajnym miejscem w sieci.

Pozdrawia również niepracująca mama dwójki dzieciaków. ;)

Sort:  

Dziękuję bardzo za powitanie i miły komentarz. Mam nadzieję że jakoś się tutaj odnajdę. Pozdrawiam :)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 59241.52
ETH 2989.75
USDT 1.00
SBD 3.71