Witam #polish !steemCreated with Sketch.

in #polish6 years ago

Witam wszystkich!

Mam na imię Bartosz, jestem amatorem fotografii i chciałbym się podzielić z wami, moimi starymi zdjęciami. Mam nadzieję że was zainteresują. Nie będę się rozpisywać, ponieważ kiepski ze mnie pisarz ! ;)

Zainteresowanych odsyłam do mojego #introduceyourself w wersji angielskiej https://steemit.com/photography/@brs55/my-old-photo-album. Nie chcąc spamować tymi samymi zdjęciami, polecam obejrzeć moje ostatnie posty :).

Parę innych zdjęć, jeszcze nie publikowanych.

DSCN1162 — kopia.JPG
Wrocławianie poznają :).

DSCN0138.JPG
"Panie, czech płakał jak sprzedawał!"

DSCN0022.JPG
Gdybym wtedy potrafił robić zdjęcia HDR, może by coś konkretnego z tego wyszło.

DSCN0439.JPG
Maska i lampy dostępne jako DLC.

Mam nadzieję, że coś jeszcze ze mnie wyrośnie :). Jedzie do mnie Nikon d5600, także spodziewajcie się nowej dostawy (mam nadzieję lepszych) zdjęć.

Sort:  

ciekawe zdjęcia

To nie aparat robi zdjęcia a fotograf ;) Powodzenia i zapraszam również do siebie. Aktualnie zamieszczam zdjęcia reklamowe wykonane dla firmy odzieżowej, ale już niebawem wracam do wstawiania prac o innej tematyce. Jeśli komuś się chce skrolować to pod ubraniami można znaleść kilka pierwszych prac. Pozdrawiam

Swietne zdjecia, powodzenia! ;)

Fajne te zdjęcia.

Cześć :) Fajne zdjęcia, życzę powodzenia :)

Swietne zdjęcia . Bardzo lubię stary samochód wśród pociągów!

Cześć Bartosz :-)

Congratulations @brs55! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

Congratulations @brs55! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of comments

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 62441.36
ETH 2940.53
USDT 1.00
SBD 3.59