[PL] Darmowa gra od twórców Wiedźmina

in #polish6 years ago

Witajcie Steemianie, dawno nic nie pisałem, nie miałem czasu. Nie chciałem też dawać Wam treści żywcem skopiowanej z internetu. Dzisiaj coś co wyszło spod studia CD Projekt Red, studio odpowiedzialne za, m.in. Wiedźmin 1,2,3 i Cyberpunk.

Dzisiaj rozprawimy się z darmową grą dostępną na platformie GOG Galaxy, możemy w nią pograć na PC, PS 4 i Xbox one. Gra karciana oparta na modelu free2play. Pierwszy raz z Gwintem mieliśmy styczność w Wiedźminie 3, była to opcjonalna opcja dialogowa w formie mini-gierki lub też osobna misja, jeżeli się na to decydowaliśmy. 

 Gwint jest cyfrową kolekcjonerską grą karcianą rozgrywającą się w świecie znanym z serii Wiedźmin. Gra oferuje zarówno tryb rozgrywki jednoosobowej, jak i tryby rozgrywki wieloosobowej. Tryb dla jednego gracza oferować ma w przyszłości rozbudowaną kampanię fabularną, udostępnianą w odcinkach. 

Osobiście, gierkę rozgrywam wraz z bratem i oboje mamy ponad 50 godzin rozegranych osobno. Brat radzi sobie gdzieś na rozgrywkach rankingowych, ja wolałem się za nie, nie brać - uczę się gry różnymi taliami, bawię się grą - Gra bardzo dobra, nie tylko na weekend. Możemy sobie zagrać nawet przed szkołą, rozgrywka nie trwa długo - chyba, że natrafimy na wymagającego przeciwnika - Mamy do wybory, aż 5 frakcji, każda z nich ma do wyboru inny rodzaj kart i kapitanów, co bardzo urozmaica rozgrywkę. Polecam każdemu kto jeszcze nie miał styczności z produkcją redów. 

Dziękuje za każdego upvote'y :) 

Sort:  

Zawsze jak grałam w Dzikiego Gona to Gwint wydawał mi się mega skomplikowany :D

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 61763.08
ETH 2899.43
USDT 1.00
SBD 3.49