[PL] Witam w Świecie Gier, przybyszu!

in #polish6 years ago

Codzienne produkowanie się jest dla mnie czymś nowym. Nigdy nie prowadziłem bloga, nie robiłem wpisów. Czasem tylko wrzuciłem fote na instagrama. Tak to - zero uczestnictwa czynnego w social mediach. 

Jest to dla mnie nowe, bardzo fajne doświadczenie. Uczę się w sumie po raz pierwszy systematyczności i chciałbym żeby weszło mi to w krew i takie posty nie były laniem wody, ale czymś nad czym pracowałem chce żeby każdy post był inny i zaczęty z innej strony, czasem nawet od tyłu. Tyle słowem wstępu, bo zaraz się rozpiszę nie na temat!!

W świecie gier ostatnio żyjemy bez żadnych większych wybuchów. Jest to czas odpoczynku? Czas na przejście produkcji sprzed miesiąca, może dwóch? Bardzo prawdopodobne, może czeka Nas niedługo wielkie BOOM w postaci nowego Fallouta 76 który ma być kompletnie inny niż poprzedniki, ciekawy zamysł ale na razie nic więcej nie wiem. Jako fan Fallout'a, trzymam mocno kciuki żeby nie wyszedł jakiś szrot na który każdy będzie narzekał...

Robiąc research do tego postu nic nie zrobiło na mnie takiego wow... Nie wiem czemu, może ze mną jest coś nie tak...

Do Far Cry'a 5 zawita DLC "Mroczne Godziny" jedyne co dostaliśmy dotychczas to 17 minut rozgrywki z tego dlc, moje wrażenia? w podstawce dostajemy USA i jeden stan pogrążony w takim chaosie, że głowa mała. Co robi DLC? Przenosi nas do pogrążonego wojną Wietnamu, przebieg będzie dosyć prosty, zostaniemy schwytani, będziemy musieli uciec i zabić najważniejszą osobę czyli Wietkonga, po czym uwolnić towarzyszy i zbiec. Zobaczymy jak wyjdzie w praniu i czy będzie to grywalny dodatek. W lipcu gra dostanie również jedno rozszerzenie "Marsjańską Pułapkę" gdzie będzie powstrzymywać inwazję obcych i w sierpniu będzie coś o Zombie.

Oczywiście jest też dużo premier na konsole od Nintendo - której swoją drogą nie mam, więc tutaj tylko wspomnę - Mamy tutaj parę nowych gierek na tą konsole które mnie tak szczerze nie zachęcają do zakupu konsoli. Dosyć regularnie śledzę premiery gier na Switch'a ale żadna gra nie wpada mi do głowy na dłużej, może to po prostu platforma nie dla mnie (?)


To tyle, przepraszam, że tak krótko, poprawię się tylko jak zaliczę parę rzeczy w szkółce, wtedy będę miał czas żeby litanie wręcz pisać. Możecie podziękować mi solidnym upvotem, zostawić follow'a i komentarz! :) Polecam się na przyszłość. Niech moc będzie z Wami! 

Sort:  

Kolejny artykuł i widać, że poziom jest coraz coraz lepszy. Idź dalej tą drogą bo naprawdę widać progres. Bardzo Ci kibicuję bo widzę, że masz potencjał. Jedno małe "ale" do całego tekstu. Wspomniałeś o Fallouta 76, nie wiem ile jest przecieków na ten temat ale mogłeś ciut więcej napisać, bo rzuciłeś zajawkę ale nie dałeś jasno do zrozumienia czy coś więcej wiemy czy nie :)

Dzieki za miłe slowa :) Postaram pisać sie wiecej. O Falloucie jest troche przeciekow no i blad z mojej strony, ze ich nie podalem

Siemanko mam do Ciebie pytanie ale wolałbym prywatnie mogę do ciebie napisać na maila lub Facebooka ?

Oczywiście, łap maila: [email protected] :)

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 62441.36
ETH 2940.53
USDT 1.00
SBD 3.59