You are viewing a single comment's thread from:

RE: "Grid 2" dostępny na Humble Bundle + giveaway Steam keys.

in #polish5 years ago

Jedynka była świetna w dwójkę też nie grałem i wczoraj dorzuciłem do biblioteki ;) Biorąc pod uwagę fakt, że od nieco ponad tygodnia jestem szczęśliwym posiadaczem Logitecha G920, to tym bardziej cieszy nowa gra wyścigowa w kolekcji :) ale najpierw muszę skończyć Forzę Horizon 4 ;)

Sort:  

W jedynkę nie zaś grałem, ale mam cały pakiet Grida w bibliotece, bo kiedyś Codemasters wypuściło pakiet za grosze :) . Będę musiał nadrobić obie części jak będę miał chwilkę czasu.

Grid Autosport był zajebisty i myślę, że jedynka i dwójka też będą przynajmniej dobre.

Posted using Partiko Android

W Grid Autosport chyba nie grałem. Grałem w pierwszego Grida na PC chyba, ale mam tez wersję dla Xboxa 360. Ogólnie gra bardzo mi się podobała i było jedne z lepszych wyścigów, które można było pograć w tamtym czasie. Zdecydowanie więc polecam :)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63897.91
ETH 3131.06
USDT 1.00
SBD 3.87