You are viewing a single comment's thread from:

RE: Jak zmieścić godzinę w 15-tu minutach?

in #polish5 years ago

Osobiście polecam ustawianie tylko jednego budzika i nie korzystanie z opcji "drzemki". Gdzieś kiedyś o tym przeczytałem i w moim wypadku się sprawdza. Na początku jest ryzyko zaspania, ale gdy już się przyzwyczaiłem i wyrobiłem sobie nawyk budzenia się od razu, zacząłem się czuć o wiele lepiej o porankach, o wiele mniej zaspany.

Sort:  

Mam dlatego ustawione więcej budzikow, bo od jakiegoś momentu zacząłem je poprostu wyłączać, co w sumie można nazwać "drzemką". Pewnie jakbym wcześnie chodził spać, nie byłoby takiego problemu, ale coż... nie lubię wcześnie chodzić spać 😁
Bałbym się ustawić jeden budzik tylko, ale dobrą opcją jest też położenie budzika daleko od siebie, co wymusza mimo wszystko wstanie.

Posted using Partiko Android

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 62120.17
ETH 3179.04
USDT 1.00
SBD 3.75