[BTC] Moje przemyślenia i trochę żalu

in #polish7 years ago

https://wallpapers.wallhaven.cc/wallpapers/full/wallhaven-441697.jpg

Tak to już bywa, że dopiero po czasie człowiek zaczyna żałować i ma dużo lepsze myśli na temat tego co zrobił.
Ja chociaż nie straciłem nic i nie mam żalu o to do siebie czuję lekką złość na myśl, że jeśli bym chciał teraz kupić troszkę Bitcoina to kupię go po dość wysokiej cenie. Aktualny kurs BTC to 4090.44 $

Nie wiem co teraz. Poczekam kilka dni zobaczę jakie są nastroje i albo kupię na poziomie ~3500$ albo jak nie będzie wykazywał najmniejszych chęci do spadków to zrobię zakup póki jest <5000$ i będę go trzymał i czekał w nadziei do 2020 roku na kurs 100 000$ :)

Trzymajcie się ciepło i...
Steem it on!

~CN

Sources

BTC Image

Sort:  

Bitcoina się nie sprzedaje. Gdy nadejdzie czas nawet nie będziesz musiał go sprzedawać, wszystko nim kupisz.

Popieram już zobaczcie co się dzieje,coraz więcej jest możliwości a za rok dwa co może być.Czas i tak zleci nawet się nie obejrzymy,sam posprzedawałem moje monety np.DASH miałem około 100 sztuk,kiedyś uczyłem się jeszcze,miałem odkupić jak spadnie i nie odkupiłem zarobiłem wtedy na 100 szt.jakieś 200$ a teraz ile jest wart.Nie sprzedawać dokupywać !!!

znam to uczucie - to tak jakby ktoś czekał az ja zrobię ruch a potem zrobił to na co czekałem - jakby mi na złość – rozglądam się a tu nie ma ukrytych kamer – wiec o co do cholery chodzi …

Spokojnie nastroje na giełdzie są aktualnie bardzo rozchwiane, polecam ci poczekać z decyzją. Niech żal nie sprawi, że podejmiesz kolejną złą decyzje.

Nie uważam, że podjąłem złą decyzję sprzedając. Żal mi teraz tylko, że nie kupię po niższej cenie.

Ja jakbym miał kupować to teraz ewentualnie jak przebije 4130$ potem już praktycznie czysta droga do 5k

Teraz jest za 4115$....
$iejecie we mnie zwątpienie. Nie chcę kupować po najwyższym kursie bo zaraz może spaść i będę skwaszony.
Chociaż od tygodnia ciągle rośnie....

Ja to mniej więcej tak widzę

Całkiem to sensownie wygląda ale moim zdaniem spadnie poniżej tych 4160.
Tylko nie wiem kiedy - na przewidywaniu cen się nie znam, a zgadując i biorąc to na intuicję jestem zagubiony. :D
Czuję w kościach że zaraz się złamie i zacznie spadać.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 61146.27
ETH 2924.49
USDT 1.00
SBD 3.58