Kryptoświat według CryptoSokala- czyli testujemy sposoby zarabiania na kryptowalutach.

in #polish7 years ago (edited)

Witajcie!

Jest to mój pierwszy post na tej platformie i chciałbym się w nim wam po krótce przedstawić oraz opisać wam czym będę się tutaj zajmował. Ok. Tak więc zaczynamy.

Kim jestem?

Mój pseudonim to CryptoSokal, zajmuję się zarabianiem w internecie od prawie 2 lat, głównie eksploruję świat kryptowalut. Prowadzę fanpage na facebooku: https://www.facebook.com/CryptoSokal/ , na którym testuję i eksperymentuje z różnymi metodami zarabiania kryptowalut. 

Jak się tu znalazłem?

To moja pasja mnie tu przywiodła. Kryptowalutę STEEM znałem już od dłuższego czasu lecz splot wydarzeń sprawił, że nigdy nie zagłębiałem się w ten projekt. Czego teraz bardzo żałuje bo dopiero teraz poznałem platformę Steemit za sprawą wstawionego filmiku przez @kryptoraport . Za to UPVOTE poleciał :) 

Czym się będę tu zajmował?

Będę tu publikował opisy różnych sposobów zarabiania kryptowalut oraz przebiegu moich inwestycji- to będzie coś w rodzaju takiego dziennika inwestycyjnego można tak to ująć. Będę również analizował i przeprowadzał testy wydobycia różnych kryptowalut. Z racji tego, że prowadząc fanpage na facbooku i opisując swoje różne krypto inwestycje niestety nie idzie zarobić a wręcz to ja wydaję kasę na reklamy, żeby ludzie czytali moje posty. Platformę Steemit również chciałbym potraktować jako obiekt badań i przeprowadzić test, który będzie polegał  na sprawdzeniu gdzie więcej zarobię prowadząc takiego bloga. Czy na facebooku wstawiając posty i licząc, że coś zarobię z afilacji o ile taka występuje w testowanym projekcie, czy na Steemit wstawiając posty dotyczące swoich krypto inwestycji i zbierając UPVOTE. O ile to kogoś w ogóle tutaj zainteresuje :)


Na zakończenie...

Chciałbym was zapytać czy interesują was takie treści? A jeżeli tak może macie jakieś ciekawe projekty kryptograficzne warte uwagi?

Pozdro!

follow me @cryptosokal






Sort:  

Witaj,

Platformę Steemit również chciałbym potraktować jako obiekt badań i przeprowadzić test.

Upewnij się, że dobrze rozumiesz, różnicę pomiędzy Steem (zdecentralizowaną siecią opartą o własny blockchain) oraz Steemit (jednym z wielu interfejsów sieci Steem).

Czy na facebooku wstawiając posty i licząc, że coś zarobię z afilacji o ile taka występuje w testowanym projekcie, czy na Steemit wstawiając posty dotyczące swoich krypto inwestycji i zbierając UPVOTE.

Jak to mówią, wszystko zależy od jakości publikowanych treści ;)

zajmuję się zarabianiem w internecie

Przyznam szczerze, że ilekroć czytam coś takiego, to zapala mi się lampka ostrzegawcza. Dlaczego? Bowiem zwykle później okazuje się, że taka osoba przychodzi i zaczyna promować różne scamy i MLMy głosząc radosną nowinę o mitycznym "dochodzie pasywnym" jeżeli tylko kupi się X.

Mam nadzieję, że nie należysz do tej grupy,

Cześć @noisy :) dziękuje za tak obszerny komentarz! Może rzeczywiście nie dokońca jeszcze rozumiem różnicę :D. Jeżeli chodzi o "zarabianie w internecie" to napisałem tak bo podczas mojej przygody w internecie zarabiałem na różnych rzeczach i przerobiłem również różnego rodzaju scamy na których straciłem na początku pieniądze :) Muszę Cię uspokoić :) Nie zajmuje sie żadnymi sacamami ani MLMami. Zarabiam głównie na trejdingu krytpowalut oraz ich wydobyciu. Inwestuje też w ciekawe ICO. Wszystkie moje inwestycje chcę tu opisywać w celach edukacyjnych nikogo napewno nie namawiając do niczego a w szczególności nie zamierzam wstawiać tu żadnych linków referencyjnych :) Myślę, że wszystko wyjaśni Ci kolejny wpis :) Pozdrawiam!

Congratulations @cryptosokal! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

You published your First Post
You got a First Vote

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

Witaj na Steemit po przeczytaniu dwóch komentarzy, będę czekał na Twoje posty @noisy zadał dobre pytania. Ty, tak mi się wydaje dobrze z nich wybrnąłeś .
Czeka na pierwszy post jak zarabiasz.Projekt Bankera (BNK)

Dzięki :) a projektowi Bankera przyjrzę się :)

Dzięki jak byś coś znalazł odpowiedz pod tym jeszcze się trochę gubię na tej platformie, a nie chciałbym przeoczyć

Ok, ja też jeszcze nie ogarniam wszystkiego do końca :D

Daję Tobie Follow będę obserwował

Witam.Daję Tobie Follow i zapraszam @gradzio

Siemka :) ja już Cię followuje :)

Calling @originalworks :)
img credz: pixabay.com
Nice, you got a 2.3% @minnowbooster upgoat, thanks to @cryptosokal
Want a boost? Minnowbooster's got your back!

The @OriginalWorks bot has determined this post by @cryptosokal to be original material and upvoted it!

ezgif.com-resize.gif

To call @OriginalWorks, simply reply to any post with @originalworks or !originalworks in your message!

To enter this post into the daily RESTEEM contest, upvote this comment! The user with the most upvotes on their @OriginalWorks comment will win!

For more information, Click Here!
Special thanks to @reggaemuffin for being a supporter! Vote him as a witness to help make Steemit a better place!

This wonderful post has received a bellyrub 8.84 % upvote from @bellyrub thanks to this cool cat: @cryptosokal. My pops @zeartul is one of your top steemit witness, if you like my bellyrubs please go vote for him, if you love what he is doing vote for this comment as well.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 65935.31
ETH 3015.23
USDT 1.00
SBD 3.75