PROMOCJA MIKOŁAJKOWA -50% W BITCLUB NETWORK!

in #polish6 years ago

PROMOCJA MIKOŁAJKOWA W BITCLUB NETWORK!

reklama bcn polska.jpg

Specjalnie dla was!

Od 5 do końca 6 grudnia mam do zaoferowania promocję mikołajkową na pule wydobywcze w BitClubNetwork. Poniżej znajdują się szczegóły promocji. Sprawdź i odbierz do 250$ bonusu!
JAK SKORZYSTAĆ Z PROMOCJI?

  1. Załóż konto w BitClubNetwork (jeżeli masz już konto, możesz założyć drugie w naszym zespole B3TEAM) z linku poniżej: http://bitclub.network/danielsokalski1

  2. Sprawdź czy osobą polecającą jest "danielsokalski1"

  3. W nicku dodaj nazwę naszego teamu np. B3, B3Team (Uwaga to jest bardzo ważne!).

  4. Potwierdź adres e-mail i aktywuj konto.

  5. Wykup pulę miningową za 500$.

  6. Wyślij mi swój nick w BitClub i adres Bitcoin na który zostanie wysłany bonus w wysokości 250$.

Jeżeli masz jakiekolwiek pytania znajdziesz mnie na facebooku: https://www.facebook.com/daniel.sokalski.7

*nie gwarantujemy otrzymania bonusu, gdy któryś z powyższych kroków zostanie pominięty

Udanych Mikołajek!
-CryptoSokal

Sort:  

To jest coś jak Genesis Mining?

Nigdy nie byłem w Genesis to nie wiem jak tam jest. To jest cloud mining. Ja rok temu zainwestowałem 500$ w pulę. Wykopało mi 0.3 btc czyli wychodzi jakieś 12k pln plus hajs z binarki. Dodam że nie polecałem tego przez rok tylko testowałem w binarce dostawałęm spady z góry. Także z czystym sumieniem polecam, sam wykpuje teraz pule.

tak jak widać czyste konto bez poleconych

zysk częściowo reinwestowałem bo kiedyś był taki przymus teraz już takiego nie ma 100% urobku wpada na konto

Congratulations @cryptosokal! You have received a personal award!

1 Year on Steemit
Click on the badge to view your Board of Honor.

Do not miss the last post from @steemitboard:

Introducing SteemitBoard Ranking
SteemitBoard knock out by hardfork

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Congratulations @cryptosokal! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 2 years!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 62737.73
ETH 2925.66
USDT 1.00
SBD 3.50