You are viewing a single comment's thread from:

RE: Śmiechorecenzje: Skazany na śmierć

in #polish6 years ago

@kusior Kiedy powstał PB to poziom seriali był dużo niższy niż obecnie. Pierwsza seria bardzo dobra, zwłaszcza przez genialnie wykreowane postaci jak T-Bag... Druga seria już miała dużo niższy poziom, ale ratowała ją genialna kreacja Alexa. Następne serie to już dno kompletne. Trójkę jakoś wymęczyłem kompletnie na odwal. Czwórki nie dałem niestety rady. Skala absurdów była powalająca. Nie wiem nawet jak to się zakończyło i nie chcę wiedzieć.
Idealny przykład ciągnięcia serialu na siłę i zepsucie go. Podobnie spieprzono dextera.

Sort:  

Przy Prison Break: Sequel, czwarty sezon jest jeszcze mało absurdalny :D

Tak, rzeczywiście nie było te prawie 15 lat temu tylu dobrych seriali co teraz. Jednak te, które wtedy się zaczynały są w gronie moich ulubionych: "Skazany na śmierć", "Zagubieni", "Dr House".

Zagubieni zaczęli w sumie produkcję seriali na takim poziomie jak filmów pełnometrażowych z wysokim budżetem. Kiedy zobaczyłem pierwszy odcinek to się zajarałem, byłem pewien że to będzie całkowicie realny survival. Szybko okazało się że pełno tam nadnaturalnych motywów. Z resztą cały scenariusz nie trzymał się kupy, scenarzyści ewidentnie nie mieli pomysłu. Widać że wymyślali pełno dziwnych wątków z których często nic nie wynikało. Też porzuciłem to w końcu.

Ja wielu seriali nie oglądałem, ale po zagubionych był właśnie Prison i Dexter.
Dexter był genialny ale tylko 1,2 i 4 sezon. Trzeci był w zasadzie bez pomysłu, nieciekawy i można było go pominąć. Po 4 sezonie nie warto oglądać bo tylko psuje sie odbiór tych trzech genialnych sezonów. Zakończenie dextera to absolutny szczyt głupoty. Wszyscy liczyli na hardcoreowe zakończenie, jednak producenci wymusili idiotyczny happy end. Najgorsze zakończenie serialu jakie mogło chyba być. Jeżeli nie widziałeś to naprawdę polecam. 2 i 4 sezon mistrz...

Później to już Breaking Bad - zajebisty. Nieprzeciągnięty i odpowiednio zakończony.

"Dextera" oglądałem. Nie mogę się z Tobą nie zgodzić. Też miałem takie same wrażenia jak Ty. A "Breaking Bad" to po prostu klasa...

Coin Marketplace

STEEM 0.24
TRX 0.11
JST 0.029
BTC 69299.72
ETH 3669.99
USDT 1.00
SBD 3.28