You are viewing a single comment's thread from:

RE: MĘSKOŚĆ

in #polish5 years ago

@rozku! Dzięki za ten tekst! Przesłałam go moim rodzicom, by przeczytali i wyciągnęli wnioski. Tak się składa, ze mam brata 15 lat młodszego, którego chowają w inny sposób niz mnie. Może to wina różnicy wieku, bo gdy sie urodziłam mieli po 22 lata... Ale widzę kolosalną różnicę. Poświęcają mu sporo czasu, tak jak mi, ale miedzy nami było wiecej rozmów i bylam traktowana bardziej jak chłopak, co wyrobiło we mnie wiele cech, ktore oceniłabym na plus.
Co to cech, które powinien posiadać "prawdziwy facet" to na pewno odpowiedzialność, inteligencja i jakaś takaś życiowa zaradność...
Długo wątpiłam, dostałam po głowie i straciłam wiarę w "facetów". No ale pojawił się taki jeden co tę wiarę przywrócił :) Mimo wszystko, nadal lubię obserwować facetów i tych co się nimi zwą.
Dzieki raz jeszcze, płódź nam wincyj takich tekstów! :)

Sort:  

ojejku! serio?!?
ale mi miło, dobrze, że trochę podrasowałam swój tekst i uzupełniłam kilka przecinków.
mam nadzieje, że wstydu nie będzie :)

życiowa zaradność!! Oo o! to to też! ogromnie ważny czynnik! dobrze, że dodałaś do listy :)

PS:
:) a "ten taki jeden co się pojawił" - jest całkiem spoko - tak coś czuje 💕

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 63042.11
ETH 3047.49
USDT 1.00
SBD 3.91