You are viewing a single comment's thread from:

RE: Marianne i jej "łokieć penisisty", czyli o tym, że miłość jest wszędzie.

in #polish5 years ago

Słyszałam o tym filmie, ale niestety jeszcze nie widziałam (dodane do listy :) )
Przepieknie opisane, ale muszę się przyczepić do stwierdzenia iż pani Faithfull ładna jest. Ona przepiekna to była za młodu, gdy jeszcze niezniszczona przez narkotyki, chlańsko i przygodne seksy była. Ale teraz za to ma GŁOS.
Ps. Mam fajną książkę o niej, mogę podrzucić jak wrócę w lipcu :)
Ps2. sorry za kolejne opóźnienie w czytaniu i komentowaniu Twoich arcydzieł :)

Sort:  

Nic nie szkodzi, cieszę się, że coś tam dla siebie wyłapujesz.
Ładna już nie jest, ale "piękna" - dla mnie tak. Bo to słowo może mieć dla każdego inne znaczenie. Chodzi mi o taki rodzaj piękna, który się zabiera do grobu ;) Trzeba zresztą zobaczyć, jak ona w tym filmie odzyskuje godność, to wręcz widać w sposobie, w jaki zaczyna mówić i patrzeć... no królowa! Bardzo polecam :)

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 62397.62
ETH 3171.83
USDT 1.00
SBD 3.77