#2 Wierszokletyzm: Droga

in #polish6 years ago (edited)

Cześć i czołem!

Jednym z moich hobby, do którego mało się przyznaję jest przelewanie myśli na papier. Wiersze, opowiadania etc. Zacząłem pisać już jako dziecko i pomagało mi to w ciężkich chwilach. Gdy nie było nikogo obok, kartka i długopis przychodziły z pomocą. Piszę bardzo hobbystycznie, jak się komuś spodoba to będzie dla mnie zaszczyt.

droga

szukam czegoś co nie ma racji bytu
świat okrutny
na zewnątrz pieję z zachwytu
wewnątrz chodzę smutny
zamki na lodzie
własne urojenia
żyję z tym w zgodzie
nie do spełnienia są moje marzenia
szukam czegoś co nie istnieje
czuję entuzjazm
mam wielkie nadzieje
szkoda, że to iluzja
jedynie złudzenie
zjawisko fatamorgany
czekam z utęsknieniem
na swój stan nirwany

Pozdrawiam wszystkich Steemian i życzę miłego wieczoru!

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 60896.14
ETH 2915.81
USDT 1.00
SBD 3.55