Malediwy w cenie dla każdego. Opisy + zdjęcia.

in #polish7 years ago (edited)

_1226970.jpg
za pozwoleniem modelki :-)

f0025664.jpg

Czy raj na ziemi - Malediwy, jest dostępny tylko dla bogaczy?

Zrzut ekranu 2017-10-26 o 12.35.11.png

Skądże znowu. Przy odrobinie cierpliwości, odwagi i szczęścia może się okazać, że 4,5 tyś. PLN za osobę jest też możliwą ceną do osiągnięcia.

Dlaczego cierpliwość?

Większość stron, które wymieniłem w tym poście https://steemit.com/polish/@damianmaly/podroze-zacznij-od-biletu-lotniczego-i-zrob-to-dobrze-od-czego-zaczac ma możliwość wysyłania powiadomień na e-mail.

Jak to działa?

Wpisujesz interesujące Cię połączenia lotnicze, dodajesz swój email i dostajesz powiadomienia dotyczące zmian cen lub pojawiających się bardzo często promocji na dany lot. Możesz użyć też czytnika RSS wtedy nic Ci nie umknie.
Cena jaką ja uzyskałem to 1200 PLN w dwie strony na trasie Katowice KTW - Dubaj DXB - Male MLE.
+200$ (ok. 600 PLN) za dwie osoby (był rok 2013, dziś średnia cena wynosi 380$ za osobę), żeby przetransportować się z międzynarodowego lotniska w Male na malutką wysepkę Maayafushi, gdzie znajdują się domki przy plaży, na wodzie i wewnątrz ogrodu.

Dlaczego odwaga?

Pozostała nam rezerwacja hotelu. Nic łatwiejszego. Korzystając ze znanych wyszukiwarko - porównywarek znalazłem odpowiadający mi standardem resort z ofertą ALL Inclusive z ofertą ALL Inclusive z ofertą ALL Inclusive w północnej części Oceanu Indyjskiego.
Najłatwiej by było dokonać rezerwacji od razu, jednak cena nie bardzo mi odpowiadała. Znalazłem więc oryginalną stronę resortu i wysłałem e-mail z zapytaniem o cenę. Jakież było moje zdziwienie, gdy w odpowiedzi otrzymałem ofertę z 50% rabatem w związku z “remontem” wyspy (viz. zdjęcie poniżej) i niewielkim obsadzeniem hotelu. Wtedy też przekonałem się, że bezpośredni kontakt z recepcją hotelową może być bardzo owocny, ponieważ lwią część ceny często pochłaniają pośrednicy. Zaoferowano mi pomoc w rezerwacji airtaxi i osobistego instruktora nurkowania.

Dlatego właśnie szczęście :-) Miłego oglądania. Życzę więcej cierpliwości, odwagi i szczęścia. Nieszablonowe działanie pozwoli Ci zobaczyć dużo więcej :-)

_1226883.jpg

_1226999.jpg

f0064320.jpg

f0095744.jpg

f0100288.jpg

f0130368.jpg

f0139072.jpg

f0187008.jpg
animatorzy z Europy

f0202560.jpg
opieka animatorów

f0224896.jpg

f2246464.jpg
flytaxi w akcji - lata jakieś 50-100 metrów nad taflą oceanu. Mega widoki.

f2345600.jpg

f0344768.jpg
odzyskiwanie piasku z dna oceanu do odbudowy wyspy

Jeśli spodobały Ci się informacje zawarte w poście to mam nadzieję, że pomogą Ci w podróżowaniu częściej i w niższych cenach do miejsc, które uznane są za drogie a wcale takie nie są. Chcesz zadać pytanie ? Pisz śmiało :-)

kontakt do w/w resortu
http://www.maldivesoffer.com/en/hotel/details/ho9513

Maayaafushi, Malediwy

Telefon: +960 332-3214

Sort:  

Widoki piękne i na pewno chciałbym tam polecieć, ale powiedz mi... czy poza plażami jest tam co robić? Jest coś do aktywnego wypoczynku czyli zwiedzania czy tylko leżenie plackiem?

nurkowanie, snorkling, windsurfing, wyprawy łodziami, motorówkami i skuterami. Dla chcącego nic trudnego. Generalnie jest to miejsce gdzie można się zrelaksować - najlepiej we dwójkę (para). Sporty wodne i plażowe, zwiedzanie raczej podwodnego świata :-)

Dzieki za informacje! Cena osiagalna. A w bitcoinie przyjmuja platnosc?😁

tego niewiem, ale byłoby fantastycznie :-) VAT w kieszeni :-)

Łooo! Gdzie jeszcze byłeś w promocyjnej cenie?
Świetny post przydatny i pomysłowy :)

A ile na złotówki kosztował hotel? Na ile dni?

A ile na złotówki kosztował hotel? Na ile dni?

zawsze szukam promocyjnych cen :-) najlepszy ubaw jest, gdy pozostali turyści opowiadają o cenach jakie zapłacili. Czasem aż głupio się pochwalić :-) Hotel All Inc (do 1 w nocy) był za 1 k $ za tydzień :-)

masakra, gratuluje, bo trzeba mieć naprawdę głowę na karku żeby takie promocje wyszukiwać :)

Dzięki za info. Przyda się... w końcu na zimę trzeba zmienić półkulę :)

koniecznie :-) polecam w pobliże równika i ze średnia temperaturą 25-30 stopni :-) koniecznie z dobrym internetem, be posty na STEEMIT sie same nie napiszą :-)

Nie no stary, brak słów normalnie zajebiste zdjęcia, ogólnie wszystko super.
Ps. Dowiaduj się na każdych wyjazdach gdzie można płacić krypto i dodawaj w poście takie info.

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 62668.08
ETH 2908.37
USDT 1.00
SBD 3.58