You are viewing a single comment's thread from:

RE: TOP TEN: Aktorzy

in #polish6 years ago (edited)

U mnie WIll Smith byłby w pierwszej dwójce. Może dlatego, ze znam jego Historię, którą pokonywał, żeby być tam gdzie jest teraz, a może dlatego, że jego role są naprawdę świetne. "W pogoni za szczęściem" lub "Jestem Legendą" Świetnie zagrane przez niego postacie. Filmów z jego udziałem jestcała masa i co najlepsze, niemal każdy film z jego udziałem jest świetny.
PS. Czekam na zestawienie kobiet :D

Sort:  

A może pokusisz się o napisanie artykułu z historią jego życia? Ja bym chętnie przeczytał.

Na ranking aktorek chyba trzeba będzie trochę poczekać, ale kiedyś taki wpis na pewno powstanie :)

hmm, może kiedyś, ale raczej to konto nie pasuje do tego typu artykułów. Swoją droga polecam zapoznać się z jego historią. Nie pamiętam, w której książce czytałem o nim... Nie wiem, czy nie związaną z Nawykami... Siła Nawyku... Chyba nie.

Rozumiem - blog tematyczny...
Ale kto wie, może w przyszłości powstanie Steemowy magazyn filmowy i można będzie gościnnie pisać w nim artykuły :)

Dziękuje za informacje. Może uda mi się znaleźć tę książkę.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64512.59
ETH 3174.81
USDT 1.00
SBD 3.85