You are viewing a single comment's thread from:

RE: Kiedyś nas nie było, spojrzenie na sprawę narodzin i śmierci

in #polish6 years ago

Jako dziecko potrafiłem sobie wyobrazić wieczną nicość. Wyobrażenie to przychodziło zawsze gdy rozmyślałem o śmierci i zawsze było niesamowicie przerażające. Z czasem całkowicie zatraciłem tę zdolność.
Trochę to dziwne ale teraz jako dorosła osoba nawet nie jestem w stanie zbliżyć się do tamtego wyobrażenia. Teraz gdy myślę o śmierci bardziej przerażające wydaje mi się nie to że śmierć to koniec wszystkiego ale to że tam może coś być.

Sort:  

Ja po kilku utratach przytomności, mogę powiedzieć że myślenie ci się wyłącza całkowicie gdy zemdlejesz, porównał bym to z chwilową śmiercią. Ale nie jest to nic strasznego.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63332.97
ETH 3169.28
USDT 1.00
SBD 3.89