Niezbędniki

in #polish6 years ago


1. Myślę, że podstawa każdej szafy są zwykle T-shirty, których nigdy nie jest dość. Na rynku można znaleźć szeroki wybór T-shirów z przeróżnych materiałów i o neutralnych kolorach. Najczęściej zdarza mi się zakładać je, aby stworzyć bazę i uniknąć przesadzonego efektu mojego outfitu. T-shirty powyżej znalazłam na stronie H&M.

2. W każdej szafie powinna się znaleźć czarna skórzana kurtka, która z sezonu na sezon jest równie popularna. Najbardziej polecam kurtki o gładkim kroju, które nie mają zbyt wielu dekoracji iz umożliwi to większy manewr w dobieraniu stylizacji.

3. Oczywiście na mojej liście nie może też zabraknąć koszuli. Myślę, że doskonale spisują się na eleganckie wyjścia jak i rozwieź na luźne spotkania w gronie znajomych. Można je nosić zapięte jak i również jako narzutkę na T-shirt lub bokserkę. Osobiście lubię najbardziej te druga opcje. Różnorodne koszule są wałkowane z sezonu na sezon więc i dlatego w tym zestawieniu nie mogłoby jej zabraknąć. 

4. Podobnie jak skórzana kurtka tak i marynarka jest nieodłącznym elementem w mojej szafie. Muszę przyznać, że uwielbiam je zakładać do wszystkiego i na każdą okazje. Co więcej, w sklepach można znaleźć marynarki w przeróżnych formach: sportowe, jak i eleganckie czy dostojne.

5. Torebka to zdecydowanie moja ulubiona cześć garderoby. Uwielbiam torby w każdej postaci czy duże czy male. Jednak torebka, która od dłuższego czasu przykluwa moją uwagę to mała czarna od Michael Kors. Jest to mój obecny faworyt i mam nadzieje, że w końcu uda mi się ja kupić.

6. Zegarki to nieodłączna cześć mojego codziennego outfitu chociaż przekonałam się do nich dopiero niedawno. Uważam, że mogą one pełnić rownież funkcje biżuteryjna i wzbogacić nieco nudniejszy outfit. Ponadto są bardzo praktyczne, iz szybko możemy zobaczyć, która jest godzina bez patrzenia na telefon czy nawet na niektórych sprawdzić date.

7. Kolejna częścią mojej garderoby, do której ciężko było mi się przekonać jest kapelusz. Pomimo wszystkich moich obaw sprawdza się świetnie i pozwala w bardzo łatwy sposób urozmaicić stylizacje. Sprawdza się idealnie na jesień, jak i również na wiosnę i lato. Gwarantuję, że staną się Waszymi ulubieńcami do niemalże każdej stylizacji – do jeansów, szortów, spódnic, sukienek czy nawet kombinezonów. 

8. Naszyjniki, pierścionki i bransoletki bez żadnych wątpliwości dopasują się do każdej stylizacji. Najbardziej lubię w nich to, że nie zależnie od figury będą one pasować do każdego, a co więcej można z nimi eksperymentować. Na przykład zakładając naszyjniki o rożnej długości czy zakładanie bransoletki w połączeniu z zegarkiem.

Sort:  

Bardzo fajny post. Czekam na więcej takich!

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 65992.78
ETH 3014.98
USDT 1.00
SBD 3.75