Wyzwanie – 119 filmów na 2019 #022

in #polish5 years ago

Bohater ostatniej akcji (Last Action Hero) 1993

51dCs6GxGKL.jpg

Szczerze powiedziawszy byłem pewien, że oglądałem ten film lata temu. Okazało jednak, że było inaczej a znajomość fabuły czy niektórych scen najwyraźniej zaszczepiono mi w młodych latach w trakcie lektury Bravo czy może Popcornu. Nieważne.

Bohater ostatniej akcji (swoją drogą - czy z tym tytułem jest w wszystko w porządku?) to jeden z filmów, które dla Arnolda Schwarzeneggera miały być w jakimś stopniu odskocznią od jego standardowego wizerunku. Oczywiście sympatyczny Austriak gra tutaj najlepszego gliniarza świata i twardziela nad twardzielami tyle że… wymyślonego. Postać przerysowanego herosa to z pewnością najmocniejszy atut tego dzieła Johna McTiernana (Szklana pułapka!).

Last-Action-Hero-6.jpg

Niestety początek lat dziewięćdziesiątych nie był dobrym czasem dla tego rodzaju produkcji. Dzisiaj Bohater ostatniej akcji stanąłby w jednym szeregu z filmami typu Niezniszczalni lub Red, 26 lat temu okrzyknięty został klapą finansową i artystyczną a dla samego Arniego zwiastował koniec gry w pierwszej lidze Hollywood.

Moja ocena 6/10.

Sort:  

SteemLeo is a platform dedicated to investing-related content. It's not about rabbits, running or nice photography. Use that tag wisely. Downvoted only to reduce Leo rewards.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 61473.25
ETH 2969.27
USDT 1.00
SBD 3.48