Będę dyskutował

in #polish6 years ago

Dzień Dobry

Jestem nowy.

Znaczy nie zupełnie nowy. W świecie już trochę oblatany bo i kawę zrobi i śmieci wyniesie! Oo! Praca też niczego sobie piękna dziewczyna i dziecko w drodze, ale tutaj u was na steemit jestem świeżyną. Mam nadzieje że znajdę tutaj kilka ciekawych kanałów, osób, poglądów będę mógł bez wylewającego się zewsząd hejtu dyskutować, bronić i obalać swoje i wasze opinie na temat otaczającego nas wszystkich świata. Pięknego świata.

Czemu steemit ?

Eksperymet, lubie nowe.

ps. Mam złamaną nogę i trochę wolnego czasu

Moje posty.

Prawdopodobnie będą zahaczały o obszary psychologi, polityki, kreowania wizerunku i rekrutacji z którą jestem związany zawodowo ( więc jeśli jesteś JAVA Developerem to pisz :) Jako że uważam się za człowieka z otwartą na świat głową będę pisał również o spostrzeżeniach dnia codziennego. Sam jestem ciekawy jaką to wszystko przyjmie formę i dokąd mnie zaprowadzi.
powell-10.jpg
W drogę :)

Sort:  

Cześć, witaj! Też jestem prawie nowa i też w ramach eksperymentu :) Pewne Twoje "obszary" zahaczają o moje, więc poobserwuję :)

Witam dyskutanta :)

Follow!

Witaj! Powodzenia!

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 69852.07
ETH 3757.14
USDT 1.00
SBD 3.75