Sort:  

Przyłączam się do pytania. Dlaczego ktoś miałby zostać usunięty z diosbota za korzystanie z jakiegoś bid bota? O co cała afera?

Za korzystanie z @mmmmkkkk311 bota jesteś usuwany z listy diosbota

Przyłączam się do apelu o ,NIE DZIELENIEspołeczności.

Kurcze przecież, to nie jest tak do końca.

Z tego co się orientuję, to @diosbot powstał właśnie po to, aby wspierać twórców, którzy piszą na #polish i nie używają innych botów.

Więc jeśli autor podbija swoje posty botami, to w ogóle nie jest umieszczany na liście diosbota. Natomiast jeśli ktoś był wpisany, a zaczął tworzyć kiepskie posty lub używać botów, to z takowej listy jest wykreślany.

Przynajmniej takie zasady odnośnie diosbota pamiętam ja.

Podsumowując - ja uważam, że osoby "poszkodowane" nie są usuwane z listy za korzystanie z bota mmmmkkkk311, tylko za to, że postanowiły wspomóc się obojętnie którym botem (czyli botem w ogóle).

Przyłączam się do apelu, przestańcie się dzielić i kłócić. O co? W imię czego? O głupie żetony? Ja w tym nie chcę uczestniczyć.

A chciałem @diosbot - owi oddelegować jeszcze przynajmniej 100 SP, czas chyba będzie cofnąć te (aż i tylko) 10 SP delegacji.

Jeśli chodzi o tego resistance bota, o którym pisze mk. Niech go stworzy, jeśli uzna że istnieje taka potrzeba. Ja raczej korzystać z niego nie będę, ponieważ nie jestem na liście @diosbota i póki co z bid bota korzystać nie zamierzam. Chyba, że ktoś zacznie mnie bez powodu flagować, a ja wcale nie jestem mściwy ani pamiętliwy :) Nie :)

Coin Marketplace

STEEM 0.32
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 58254.01
ETH 2971.20
USDT 1.00
SBD 3.89