Moje pety - inicjacja

in #polish5 years ago (edited)

Kiedyś paliłem papierosy

Już nie palę papierosów, ale z tamtego okresu zostało mi takie cóś, że zapisuję w formie minikomiksu, którego bohaterami są papierosy, to co mi przyszło do bani w czasie przerwy na fajkę ( lub innej przerwy) :
https://www.facebook.com/mypetspics/
Czasem są to komentarze sfery publicznej, czasem jakiś dżołk (czasem nie mój, ale tak zacny, że postanawiam go powielić) W większości są to moje przemyślenia.

Typowym przedstawicielem będzie np to:
csdjhharrdd.jpg

Ponieważ jakoś ostatnio FB mi trochę zbrzydł, pomyślałem, że Steem jest dobrym miejscem, aby przerzucić taką twórczość na Blockchain. Nie to, że boję się cenzury, czy coś - jeszcze nigdy nic nie zostało mi zakwestionowane - ale...

Na początek wrzucę kilka wcześniej publikowanych stripów, tak w celu, że bo... ( w ogóle to zachęcam do przejrzenia Mypetsów na FB ), a potem już będę publikował wyłącznie na Steemie.
Mam nadzieję, że się spodoba :)

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.13
JST 0.033
BTC 63175.14
ETH 3047.55
USDT 1.00
SBD 3.63