Jak zarobiłem (wygrałem) swoje pierwsze SBD

in #polish6 years ago

Hej w dzisiejszym poście chciałbym się Wam pochwalić jak zarobiłem a w zasadzie jak wygrałem swoje pierwsze sbd i sp ;)
Pewnego dnia zaraz po dołączeniu do społeczności steemit natrafiłem na grę na tym portalu jaką jest https://steemgar.herokuapp.com postanowiłem spróbować swoich sił i udało się choć łatwo nie było.
W grze tej wcielamy się w postać kulkigggg.jpg
którą rozwijamy poprzez zjadanie napotkanych na drodze kuleczek oraz mniejszych od siebie przeciwników. W grze poruszamy się myszką aby w danym kierunku poruszała się nasza kula, możemy użyć spacji, aby strzelić połowę masy do przodu na przykład do zjedzenia mniejszych graczy bądź ewentualnie do ucieczki przed wrogami którzy na nas polują.
Rozgrywki są co 30 minut, nagrody są przyznawane za 1-sze, 2-gie i 3-cie miejsce, stwierdzam iż nie są to małe nagrody bynajmniej jak dla mnie.
Przykładowo wczorajszego dnia za wygraną otrzymam $ 1.81, moje wygrane nie są tak duże ale są tutaj weterani którzy zarobili na wygranych ponad 200 $ możemy to sprawdzić w rankingu także chciałbym Was zaprosić do wspólnej zabawy i rośnijmy w siłę ! pozdrawiam i życzę miłego dnia

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 60918.56
ETH 2919.11
USDT 1.00
SBD 3.56