Jachty na Majorce

in #polish5 years ago

Zrzut ekranu 2019-08-23 o 10.57.38.png

Jaką porę dnia uważacie za najlepszą do robienia zdjęć❓⁣

W sierpniu na Majorce słońce jest bardzo intensywne. ☀️ Trzeba zatem wiedzieć, o której godzinie należy robić zdjęcia, inaczej wychodzą one mocno przepalone.⁣

Zdecydowanie ładniejsze kolory to te tuż po wschodzie słońca (są wtedy wręcz bajkowe). 🎨 Zachody często bywają tu krótkie. Zanim zdążycie się rozkręcić będzie już po wszystkim. ⁣
Do tego dochodzą kłopoty z turystami, których po godzinie 20:00 jest znacznie więcej niż o 7 rano - większość z nich to imprezowicze śpiący do późna. 😉⁣
Według nas jeśli chcecie zrobić dobre travelerskie fotki, bądź film musicie się poświęcić i wstać po godzinie 6. Ale wiecie co? Naprawdę warto! 😍⁣

👇 Spodobało się? Wpadnij po więcej
Blog
Instagram

Sort:  

Poświęcić się i wstać o 6 :) Jeśli tylko mam wolne to o 6 to ja już od 2-3 godzin na nogach jestem :)

o rany... serio? To o ile Bartek potrafi wstać wcześnie 8-9, o tyle z mojej strony jest to duże powięcenie, bo normalnie budzę się ok. 11-12 xD

Za to pewnie dłuższy wieczór masz niż ja :)

tego się nie da ukryć, że jestem zdecydowanie nocnym markiem. Chociaż staram się kłaść o normalnej godzinie, ale nie zawsze wychodzi :P

na niektórych plażach również o 7 rano zdarza się spotkać imprezowiczów (śpiących oczywiście)

haha prawda, na szczęście w tej małej miejscowości raczej się to nie zdarza ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 70118.25
ETH 3744.50
USDT 1.00
SBD 3.84