Jak spotkaliście swoją drugą połówkę?

in #polish5 years ago

69013748_735020076957713_7895492715868061696_n.jpg
Czy spotkaliście już miłość swojego życia, a może ciągle na nią czekacie? ♥️ Jak poznaliście swoją drugą połówkę?

U nas to wyglądało naprawdę zabawnie, bo jak się okazało znaliśmy się bardzo długo, tylko ciągle mijaliśmy na zajęciach i imprezach tanecznych. 😅 Ostatnio trafiłam na filmik z zajęć z break dane, który kręcił z przypadku Bartek i zgadnijcie kogo akurat nagrywał?
To nie jedyny materiał, bo następne były zawody taneczne, gdzie moja lepsza połowa znowu nagrywała, a ja byłam na saaamym środku kamery - jako publiczność.

Zatem, czy to przypadek, że się poznaliśmy? A może było nam to pisane już znacznie wcześniej?
Najlepsze jest to, że On patrząc na mnie myślał "taneczna blachara" - makijaż jaki nosiłam w tamtym czasie potrafił odstraszyć, zachowanie też 😳 ha ha ha. Oszczędze Wam tych zdjęć, chyba że się uprzecie to wrzucę w jakąś Instagramową karuzelę. U mnie było gorzej... Ja go nawet nie pamiętam! 😆 Aż do tych magicznych zajęć z #NewStyleHustle, po których nie potrafiłam oderwać od niego wzroku. Rąk od telefonu przy okazji też nie. 😉

👇 Spodobało się? Wpadnij po więcej
Blog
Instagram

Sort:  

Twój post został podbity głosem @sp-group-up oraz głosami osób podpiętych pod nasz "TRIAL" o łącznej mocy ~0.17$. Zasady otrzymywania głosu z triala @sp-group-up znajdziesz w ostatnim raporcie tygodniowym z działalności @sp-group, w zakładce PROJEKTY.

@michalx2008x

Chcesz nas bliżej poznać? Porozmawiać? A może chcesz do nas dołączyć? Zapraszamy na nasz czat: https://discord.gg/rcvWrAD

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 70013.82
ETH 3766.83
USDT 1.00
SBD 3.80