Uwielbiam poranki choć jestem śpiochem

in #polish5 years ago

70852735_748865072239880_6210966603475976192_n.jpg

Jaka jest Wasza ulubiona pora dnia

Chociaż jestem okropnym śpiochem i uwielbiam leniuchować, to jednak najbardziej lubię poranki. Jak już wstanę staram się zrobić coś niewielkiego, ale wyjątkowego. Coś co zapadnie w pamięci na bardzo, bardzo długo. Dokładnie tak było tego dnia, kiedy po raz pierwszy na Majorce w sierpniu wstałam o 7 rano chcąc zobaczyć "inne" Cala Egos. Trochę mnie to kosztowało, ale dałam radę. 💪 Mała rzecz, a jak cieszy! 😊

Wszystko zawdzięczam mojemu ukochanemu. 😍 Bez niego pewnie dalej wstawałabym po 12:00, a widok majorkańskich zatok z samego rana byłby obcy.

👇 Spodobało się? Wpadnij po więcej
Blog
Instagram

Sort:  

Very beautiful photo! Great place))

thank you so much <3

Cieszę się, że trafiłaś na pl-travelfeed, żeby w pełni korzystać z dobrodziejstw tagu pamiętaj proszę w przyszłości o zasadzie 250 słów.

Gratulacje! Twojej wysokiej jakości treść podróżnicza została wybrana przez @lesiopm, kuratora #pl-travelfeed, do otrzymania 100% upvote, resteem oraz podbicia całym trailem @pl-travelfeed! Twój post jest naprawdę wyjątkowy! Artykuł ma szansę na wyróżnienie w cotygodniowym podsumowaniu publikowanym na koncie @pl-travelfeed. Dziękujemy za to, że jesteś częścią społeczności TravelFeed!

komentarz.png

Dowiedz się więcej o TravelFeed klikając na baner powyżej i dołącz do naszej społeczności na Discord.

Twój post został podbity głosem @sp-group-up oraz głosami osób podpiętych pod nasz "TRAIL" o łącznej mocy ~0.17$. Zasady otrzymywania głosu z traila @sp-group-up znajdziesz w ostatnim raporcie tygodniowym z działalności @sp-group, w zakładce PROJEKTY.

@michalx2008x

Chcesz nas bliżej poznać? Porozmawiać? A może chcesz do nas dołączyć? Zapraszamy na nasz czat: https://discord.gg/rcvWrAD

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 69942.87
ETH 3793.57
USDT 1.00
SBD 3.73