You are viewing a single comment's thread from:

RE: #naturatoniebzdura -Zdrowe i piękne włosy bez wydawania fortuny;-)

in #polish6 years ago

Dziękuję za wskazówki i chciałabym zapytać, gdzie dokładnie kupujesz rosyjskie szampony? Nie mogę ich ostatnio namierzyć nigdzie w internecie, a w zamian odnajduję mnóstwo produkowanych w Estonii, które zawierają już SLS...

Sort:  

Ja kupuję tylko jeden konkretny rodzaj szamponu z babuszki Agafii dokładnie szampon z 17 syberyjskich ziół w polskim opisie jako szmapon do każdego rodzaju włosów i ma trzy żółte kwiatki z przodu, a kupuję go w pobliskim sklepie zielarskim w Zielonej Górze gdzie mieszkam. Być może nie natrafiłaś na ten rodzaj szamponu gdyż ich jest masa, a tylko ten jeden najprawdopodobniej jest bez SLS i parabenów. Większość jakie w internecie sprawdzałam ma tą całą chemię, a tylko ten znalazłam bez.

Dziękuję:) Ja kupowałam trochę inny, wydaje się być większy (600ml), podobne obrazki i w składzie też nie było SLS i parabenów, wyprodukowany był w Rosji. Natomiast ostatnio znajduję wszędzie te same szampony (tak samo wygląda opakowanie) wyprodukowane w Estonii, mają objętość 550ml i one już w składzie mają SLS. Są też tańsze niż rosyjskie i mam wrażenie, że z tego powodu (i nie sprawdzania składu przez klientów) wypierają z polskiego rynku te produkowane w Rosji. Kiedyś znalazłam wskazówkę, że ważny w ich odróżnieniu jest kod kreskowy, ale niestety nie pamiętam, jakie numery miały mieć. Czy mogłabyś zobaczyć na Twoim szamponie, od jakich numerów zaczyna się kod kreskowy i gdzie jest wyprodukowany? Ciekawi mnie, czy trafiłaś na oryginalny rosyjski, czy też może nie wszystkie estońskie mają SLS, co byłoby wspaniałą wiadomością:) Dziękuję @Minimalna!

Gdzieś już pisalam w komentarzu pod tym postem akurat o tych kodach EAN, rosyjski zaczyna się od cyfr 46 zatomiast estoński od 47. Chyba trafiłyśmy kiedyś na ten sam artykuł:)

dzięki:)

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.12
JST 0.031
BTC 67928.13
ETH 3777.58
USDT 1.00
SBD 3.75