You are viewing a single comment's thread from:

RE: Krasnystaw: Rasistowski atak na bar z kebabem. Ofiary to Egipcjanie.

in #polish6 years ago

U mnie na osiedlu jakiś spory czas temu stłuczono szybę w wietnamskiej knajpce.

Myślę że warto o tym wspomnieć że I RP państwo wielonarodowościowe, wieloreligijne, wielokulturowe. Szabla to nasza broń narodowa, Polska już czasów piastowskich miała kontakty z Arabami. Świadczy o tym ilość znajdywanych arabskich monet na polskich ziemiach.
https://bit.ly/2wUenx8

Nacjonalizm w Polsce to wymysł II RP. To że nasz kraj jest jednolity pod względem narodowym, zawdzięczamy Hitlerowi, Stalinowi i PRL.

Nie jestem zwolennikiem multikulti, ale nacjonalizm mnie odrzuca. Jako coś sprzecznego z naszą tradycją, ale jeszcze bardziej z powodu tego że część mojej rodziny pochodzi z obecnych terenów Ukrainy. I do tej pory pamięta do czego doprowadził ukraiński nacjonalizm w postaci UPA.

Sort:  

Masz rację... wieki temu funkcjonowało Państwo jako całość, bez względu na poglądy, religię czy kolor skóry.

Z Arabami to chyba mieliśmy kontakt na zasadzie sprzedawania im Słowian w niewolę ;) A tak na poważnie, to zgadzam się z kolegą :)

Zobacz link z mojego komentarza. To dosyć kontrowersyjna hipoteza, ale parę poszlak na nią wskazuje.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 68498.38
ETH 3905.59
USDT 1.00
SBD 3.66