BeBlurt - Test interfejsu

in #polish5 months ago (edited)

Ogólnie od zawsze moim ulubionym interfejsem był Condenser i Busy. Busy niestety jest martwy, a Condenser ... działa :D Chociaż nie jest to najlepszy interejs na świecie, to jakoś go polubiłem. Słyszałem parę razy o BeBlurt jako interfejsie, ale nigdy go nie używałem.

Jednak - działa, co widać na powyższym wpisie. BeBlurt to dość schludny interfejs do tworzenia wpisów. Nie jest on może idealny to jednak śmiga ładnie.

Nie podoba mi się to, iż chyba interfejs nie jest Open Source. Nie dam sobie ręki uciąć, po prostu nie znalazłem kodu źródłowego. Wydaje mi się, że BeBlurt jako zamiennik BlurtLatam byłby bardzo dobry, tylko nie wiem co miałbym dalej z nim robić, skoro działa poprawnie.

Polecam każdemu spojrzeć na beblurt.com i może Wam się interfejs spodoba. Jak nie to Condenser wita.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 62584.99
ETH 3171.80
USDT 1.00
SBD 3.81