Pożegnanie - Tematy tygodnia

in #polish6 years ago

Pożegnania to jedna z tych rzeczy, których nie lubię - oznacza zazwyczaj koniec na czymś na czym ci zależy. Niektóre pożegnania są krótkie, inne na całe życie, a prawie każde jest często bolesne. W pewien sposób dzięki internetowi pożegnania o wiele łatwiej jest znieść, mimo to na naszą "duszę" jakoś oddziałują.

obraz.png

Człowiek stara się na różne sposoby przejść do porządku dziennego chociaż zawsze jest z tym problem. Wewnętrzny ból "rozrywa" mu serce, w pewien sposób dołuje go.

Ostatni raz miałem taki przy SteemFest 3. Poznałem bardzo wiele wspaniałych osób i chociaż nie wszystko się udało to jednak żal mi było kończyć imprezę. Z drugiej strony psychicznie nie wyrabiałem już (spanie po 4h dziennie, czasem 6 męczyło mnie).

Ale przecież nie tylko tego musi dotyczyć rozłąka - nowa szkoła, nowa praca to nowi przyjaciele, a starzy często idą w odstawkę. Mam tylko jednego przyjaciela, z którym mam kontakt od podstawówki czyli prawie 20 lat ... A z pozostałymi nie ma praktycznie kontaktu - byli, poszli. Na wakacjach też się poznawało różne osoby i dzisiaj nie ma kontaktu ...

obraz.png

Jest jednak granica ostateczna - śmierć, której nikt nie bierze praktycznie pod uwagę. Wydaje nam się, że jesteśmy nieśmiertelni, ale pewnego dnia i prawdopodobnie w nas zgaśnie wszystko. O ile przyjaciół sobie znajdziemy to ostatnie pożegnanie często jest nieuleczalne i zawsze zostawia pustkę. Oczywiście z czasem człowiek zapomina o swoim dziadku czy ojcu, ale już wie, że nigdy się nie spotkają. Straszna wizja ...


Tekst powstał na podstawie trzeciego tematu tematów tygodnia - "List pożegnalny".

Sort:  

Myślałem, że spanie 4-6 godzin to dla Ciebie normalne. W sumie ja po tyle godzin śpię, a też lubię się wyspać. Ile potrzebujesz godzin snu, aby czuć, że teraz możesz podbijać świat? 😋

Ja z chęcią pospałbym z 10 😃

Jakby się dąło to i pewnie z 12, ale wiadomo. Szkoda czasu troszkę :D

Doba musiałaby być dłuższa 😋

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.030
BTC 68500.64
ETH 3751.22
USDT 1.00
SBD 3.65