You are viewing a single comment's thread from:

RE: Tematy Tygodnia 1: Media i zbita szybka

in #polish5 years ago (edited)

Tak dużo wątków, że nie wiem do czego się odnieść.
Pl Artykuły - każdy wybiera teksty. Na tym polega wolność na którą niektórzy nie chcą się zgodzić.

Jak chcesz to "ustanawiam" (jeśli mam takie moce XD), że Hallmann ma pisać na pl-artykuly tylko teksty z fizyki kwantowe potwierdzone 3 badaniami. Uszanuj wolność innych jednostek, elo benc

Nigdy nie chciałem narzucać tematyki, bo ludzie są różni. Mam powiedzieć "ej ludzie co piszą sportowe rzeczy - won, bo ja nie lubię sportowych rzeczy"?

Strimy są be, fotografie ujdą, ale nie mają wartości, teksty mające więcej niż 200 słów są super.

No i co z tego, że takie rzeczy preferuję? Ty preferujesz A, ja preferuję B i nie musimy razem siedzieć w tej samej ławce. Kiedyś usłyszałem, że jak chcesz coś zmienić na Steem to powinieneś wziąć kredyt na mieszkanie, kupić Steemy i zmienić to


Reszta to przemyślenia, a nie fakty, więc nie wiem czy warto się odnosić do nich
PS. A jak czyjeś posty Ci się nie podobają to jest rozwiązanie -> M U T E w prawym górnym rogu profilu

Sort:  

Czy ja sugeruję, by narzucać ludziom tematy? A skądże! Piszę tylko, że 200 słów nie jest żadnym wyznacznikiem jakości kontentu i założenie by było podstawowym kryterium jest kiepskie (i prowadzi do sytuacji, w których podbijasz Wisem posty, w których sam przyznajesz, że się na tym nie znasz, serio nie widzisz tu żadnej sprzeczności?). Ale to już Twoja działka. Zrobisz z tym co chcesz. Wiesz jednak dobrze, że mój głos nie jest odosobniony.

A "mute" to kiepskie rozwiązanie, bo to, że jakiś post mi się nie podoba, wcale nie znaczy, że inne też mi się nie podobają. Dlatego jak coś mi się nie podoba to nie daję upvote'a. A jak podoba to daję (niezależnie od ilości słów). I tyle.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.031
BTC 57410.43
ETH 2916.25
USDT 1.00
SBD 3.67