Sort:  

To już pytanie nie do mnie. Podejrzewam jednak, że chce rozwijać własną myśl techniczną ;)

Tylko kuratorzy zgłaszają każdy wpis? Czy raz zgłaszają tylko i już potem bot z automatu?

Z tego co widziałem działa to jak bidbot. Przesyłam link MK, a on z automatu głosuje mocą przesłanego SBD. Z tą jednak różnicą, że w sumie nie wykładam żadnego własnego SBD, bo te mam od MK. Jak mi się skończą piszę raport i przysyła nowe. Czyli w zasadzie to samo co już było, tylko link zamiast w komentarzach wpisuje się w MEMO.

Hmm, powiem tak - może nie doceniłem tego projektu. Będę bacznie obserwował, bo może tym razem faktycznie jest warto.

@mmmmkkkk311, widzisz Ty to? Skąd Ty wziąłeś tego jointa? :D

A może by tak objąć zasięgiem Perpetuum Mobile również #pl-artykuly? ;)

BTW. Wysłałem 0.5 na post @saunter'a, który dodał się na czarną listę. Upvote oczywiście nie poszedł. Ale też nie wróciło SBD. I w sumie nie wiem czy powinno wrócić, czy nie...

Dzięki że dałeś mi znać, zmieniłem konfiguracje. Teraz powinno zwracać. Jointa kupiłem u indian (indyjskich) na czarnym rynku, na początku chciałem kupić czekoladę u Ciebie ale stwierdziłem że żeby poluzować Ferviego to potrzeba będzie coś mocniejszego. @fervi jest dobrym programistą i nie dziwię mu się że szuka kruczka ale wszystko jest transparentne i wkrótce się przekona że jest OK a wtedy sam może przekształci np. diosbot by działał na podobnych zasadach. Chętnie podeślę mu link do skryptu.

co do nowych tagów to chciałbym również wspierać pl-kobieta ale dodanie nowych tagow będzie uzależnione od pewnych zmian.

Gdy wykorzystasz SBD i opublikujesz raport to ja wyslę wiadomość wraz z nową transzą SBD w której wyjaśnię o co chodzi. Powinni zyskać wszystcy.

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.12
JST 0.031
BTC 56792.82
ETH 2874.63
USDT 1.00
SBD 3.67