You are viewing a single comment's thread from:

RE: Polish-Crash-Course na SteemFest3 - Niedźwiedzie [PL]

in #polish6 years ago

Pibyk, też dla ciebie komentarz XD

Kurde, coś czułem, że tag pl-humor służy do opisywania helikopterów. Ktoś by mógł pomyśleć, że do żartów!

Serio, zrób sobie przerwę.

Tak, wpis jest humorystyczny, tak jak inne wpisy do konkursu są humorystyczne. Miłej lektury

Sort:  

fervi, też dla ciebie komentarz XD

Kurde, coś czułem, że tag pl-humor służy do opisywania helikopterów. Ktoś by mógł pomyśleć, że do żartów!

Serio, zrób sobie przerwę.

Tak, wpis jest humorystyczny, tak jak inne wpisy do konkursu są humorystyczne. Miłej lektury. I może więcej dystansu do siebie? 🤔

Przy tej okazji chciałbym Ci serdecznie podziękować za flagi Twoje i Twojego kolegi - traktuję to jako wyraz uznania dla mojej twórczości. Przy tej okazji życzę Ci także miłego dnia i dalszych owocnych starań na polu i w dziedzinie... 😛

Ale ciekawi mnie czemu nie używasz głównego konta. Hasła zapomniałeś? xD Czy się wstydzisz? xd

Ale ciekawi mnie czemu nie używasz głównego konta. Hasła zapomniałeś? xD Czy się wstydzisz? xd

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 65860.84
ETH 3017.19
USDT 1.00
SBD 3.70