Vegan topiony

in #polish4 months ago

W świecie zainteresowania ludzi ograniczeniem jedzenia produktów odzwierzęcych producenci chcą nas zainteresować swoimi produktami, które mają dobrze zastępować produkty oparte o elementy zwierzęce.

Jednak niewiele firm stara się mocno nie zdzierać przy tym środków. Wydaje mi się, iż Auchan to jedna z tych firm.

Postanowiłem spróbować porównania serka topionego i vegan topionego. Serek topiony (w kostce) kosztuje 2zł na promocji i 2.50zł normalnie, a vegan topiony 2.89zł. Nie jest to aż tak duża różnica

Smak

Z zaciekawieniem spróbowałem vegana, ale ... no nie jest dobry. Konstytencja jest spoko, ale smak jest strasznie dziwny dla mnie :(

Natomiast konsystencja dobra

Zdrowie? Dyskusyjne

Porównując serki Auchan (a nie lepsze topione) wychodzi na to, że Vegan powinien być zdrowszy, bo ma Nutriscore D zamiast E dla zwykłego.

Niestety o ile kcal ma mniej (co jest na plus) to tłuszczów nasyconych więcej, co jest na minus. Ogólnie oba serki mają dużo tłuszczów nasyconych, więc powinno się je jeść raczej od święta.

Hmm

Myślę, że ktoś może tego spróbować. Może da się do tego przystosować, ale smakowo strasznie dziwne dla mnie. Natomiast cenowo całkiem git. Może jakby były różne smaki, szczypiorek, wegemięso itd. to by było smaczniejsze, a tak to nie mogę polecić tego z czystym sumieniem.


Posted from https://blurtlatam.intinte.org

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 62423.89
ETH 3202.33
USDT 1.00
SBD 3.81