Czekacie?

in #polish6 years ago

Na początek chciałbym bardzo przeprosić za to że nie nagrałem obiecanego odcinka, o tym dlaczego nie było mnie na Steemit, oraz za to że tak bardzo pobudzam waszą ciekawość, ale spokojnie obiecuje że się nie zawiedziecie :D

A teraz coś z serii już niedługo:

STORNA INTERNETOWA PROJEKTU!
Ez34535.png

Znajduje się ona pod adresem: KITTERSI BRAND!
W momencie gdy zwykły użytkownik spróbuje wejść na stronę projektu, ujrzy on komunikat że dana strona jest w budowie - bo tak faktycznie jest. Zakładamy że ostateczny wynik (wygląd i funkcjonalność) strony zmieni się przed ostateczną publikacja projektu, lecz postanowiłem upublicznić wam jej zarys, co do pluginów to możemy powiedzieć wam że będzie tam plugin dot. Steemit ;)


INSTAGRAM PROJEKTU

Co tu dużo pisać? Instagram projektu będzie pomagał nie tylko nam ale także twórcą w $#%@^#%$^#%@^#%
Zaobserwuj już teraz, nie pożałujesz ;p
KLIK!


STEEMIT PROJEKTU

Kolejny istotny element który będzie nam służył do #$@#%@$@%$!%@$.
Póki co czekam na klucz do logowania a wtedy dodam ostatni post dotyczący projektu (na tym koncie) w którym zdradzę więcej informacji a także odeślę was do steemit projektu.


PODSUMOWANIE

Na koniec chciałbym podsumować dzisiejszy post. Mógłbym to zrobić w bardzo prosty sposób i tak owoż zrobię. Jak widzicie w ciągu 5 dni (data publikacji poprzedniego postu) poczyniliśmy gigantyczne postępy, nasz projekt bardzo szybko się rozwija. Jestem zadowolony widząc jak duże wsparcie okazujecie zostawiając upvote a także zainteresowanie (komentarze) dlatego też kontynuuje projekt. W tym momencie "pracuje dla mnie" 7 osób, czyniąc wielkie postępy. Zostałem poproszony o pozdrowienie was wszystkich w imieniu mojego zespołu, więc pozdrawiam Was bardzo mocno.

Do zobaczenia w następnych etapach

~ Krzysztof "FlanktuS" Płaneta - Właściciel i pomysłodawca projektu KITTERSI BRAND

Sort:  

Strona postawiona na darmowej domenie mnie zniechęca (mimo, że musiałem wejść na stronę poprzez Instagram, nie mam zamiaru klikać przez jakieś skracacze..).
I dalej puste echo co to ma być za projekt...

Nie rozumiem co złego jest w skracaczach? Zresztą specjalnie użyłem strony ujeb.se żeby nie zarabiać tak jak jest to na np. adf.ly Darmowy hosting jest tymczasowy, służy jedynie do ogarnięcia wyglądu i pluginow, mamy specjalnie narzędzie do przenoszenia konfiguracji. Geneza projektu zostanie ujawniona już wkrótce. Pozdrawiam

Posted using Partiko Android

Nie rozumiem co złego jest w skracaczach? Zresztą specjalnie użyłem strony ujeb.se żeby nie zarabiać tak jak jest to na np. adf.ly Darmowy hosting jest tymczasowy, służy jedynie do ogarnięcia wyglądu i pluginow, mamy specjalnie narzędzie do przenoszenia konfiguracji. Geneza projektu zostanie ujawniona już wkrótce. Pozdrawiam

Posted using Partiko Android

W owych skracaczach złe jest to, że nie wiesz w co klikasz. Wyjaśniłem już to w pierwszym komentarzu.
Pozdrawiam

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 60845.74
ETH 2912.93
USDT 1.00
SBD 3.67