N i e s p o d z i a n k a 🧚🏻‍♀️

in #polish4 years ago

Sesja prawie już za mną, narzekać nie będę, lub jak klasyk mawiał „strzępić r*ja”. Z prostego rachunku wynika, że mam prawie trzy tygodnie wolnego i rozmyślam jak mądrze spożytkować ten czas. I odpocząć.

W każdym razie, jako, ze pisałam o tej niespodziance dwa razy niech za trzecim razem słowa moje się ziszczą.

EC3EEBF9-59DE-4AFC-A913-DFF6D0B55B89.jpeg

Znacie Kraków, prawda? Ba, nawet spora cześć z Was mieszka, bądź odwiedza. Dobrze się to składa, bo wiecie jak kocham sztukę. A co za tym idzie, gadanie o sztuce idzie mi lepiej niż pisanie. Tak sądzę, tak tez i sądzi moja wykładowczyni z historii sztuki. I ponoć dobrze się mnie słucha.
Więc pomyślałam sobie „hej, przecież w Rzeszowie robiłam wykłady o sztuce, ba, nawet ludziom ze steemita opowiadałam o wielu rzeczach. Zrobię coś takiego w Krakowie.” Jak pomyślałam, tak rozmyślałam jak to rozplanować. No i plan mam taki.
Jest piękna wystawa o Wyspiańskim, skarby ze Lwowa w gmachu głównym. Są to prace ze zbiorów Lwowskiej Galerii Sztuki, krakowskich tez jest kilka. Więc - najpierw spotkalibysmy się w Pojnarowce, kawiarnii dosłownie obok (zarezerwuje wcześniej stolik), nie ma tam tłumów i jest przyjemnie. Opowiem Wam trochę o Wyspiańskim, troszeczkę o Lwowie (dlaczego i Wyspiański się tam znalazł), a przede wszystkim o kolorze. Bo u tego artysty kolor jest rzeczą nadrzędną. Później wspólnie wybierzemy się na wystawę do muzeum, gdzie to co powiem, mam nadzieję, ze dojrzycie.
Kolor to ogromnie ważna rzecz i tak bardzo zaniedbana w edukacji polskiej, a wiele przekazująca.
Fajnie byłoby, gdyby złożyła się grupa około 15 osób, bo wtedy wejściówki są po piątaku. Wiec jeśli chcecie zabrać syna, córkę czy innego męża, to zapraszam serdecznie 💖
Wystawa jest do końca lutego/początku marca, wiec spotkanie proponuję w weekend - 15 i 16 lutego, w godzinach wczesnopopołudniowych (wystawa jest czynna do 16.)
Niech moc steemita się roznosi.

Wielka prośba do ludzi, którzy mają Głos, o oddanie go (czy tam upvotowanie), niechże wiadomość dotrze do większej ilości ludzi, no i nagrodzi moje przygotowanie merytoryczne do pracy.

Mam nadzieje, ze się Wam spodoba ✨

Sort:  

Wiec jeśli chcecie zabrać syna, córkę czy innego męża, to zapraszam serdecznie 💖

pewnie żebym zabrała córkę czy innego męża,
a tak, to co?
muszę obejść się smakiem i kibicować z daleka. 😢

@tipu curate

Jaka szkoda 😢 trochę myślałam o Tobie pisząc to, ale Dawid mnie oświecił, ze nie mieszkasz w Polsce

Wspaniała niespodzianka! :)
Bardzo żałuję, że jestem daleko od Krakowa...

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.033
BTC 62121.36
ETH 3004.20
USDT 1.00
SBD 3.71