🌏 JAK NIE WYJŚĆ NA GŁUPKA PRZY CHIŃSKIM STOLE? SPRAWDŹ 8 PORAD!

in #polish6 years ago (edited)

Sprawdźcie, czy bekanie może być komplementem i za co może Was zdzielić starsza Chinka!



W razie kłopotów technicznych obejrzyj tutaj:


Sort:  

Dobre, dobre :)) Tej trudnej sztuki - jedzenia pałeczkami - nigdy nie ogarnąłem :) Zawsze próby kończą się uwaleniem całej koszulki i czoła :)

Nie jest takie bardzo trudne - trzeba znać technikę, nauczyłem , jedną pałeczkę chwyć jak długopis, drugą trzymaj całkowicie nieruchomo między kciukiem i podtrzymuj środkowym palcem. Czyli jedna pałeczka jest nieruchomo zakleszczona a drugą operujesz jak długopisem kciukiem i wskazującym. Kilka minut i dużo da się zjeść :)

Też długo miałem z tym problem i trenowałem na różnych suchych rzeczach żeby oszczędzić ciuchy. Polecam chrupki, fasolę i żelki.😎

O rany dostałem pierwszego w życiu downvota! :D Mam troche fasoli i całe mnóstwo paleczek z tajskiej knajpy!

Z dźwiękiem przasadziłeś, w końcu muszę się wziąć i nagrać ten tutorial :)

Czekam na niego bardzo mocno bo moje radosne eksperymenty się kończą tak jak słychać. 😀

Jak chcesz sobie nerwów oszczędzić to na początek polecam coś większego niż fasola. 😉

Chińczycy potrafią dokładać na talerz z własnego talerza smakowite kąski. Robią tak jeżeli kogoś lubią. Ciekawy naród

O tym nie słyszałem, a to fajny zwyczaj. 😉
Miałeś okazję przebywać w ich towarzystwie? Co Cię najbardziej zaskoczyło?

To jak bardzo nie na miejscu byłoby poproszenie o zestaw sztućców (choćby sam widelec)? Pytam serio, raz tak zrobiłem w knajpce w Europie, bo nie radziłem sobie z pałeczkami, a głodny byłem :)

Praktycznie zawsze razem z jedzeniem dostaniesz łyżkę i widelec (noży nie używają), więc nie będziesz skazany tylko na pałeczki. 😉
Mają one jednak swój urok i są bardziej tradycyjne, więc osobiście staram się używać ich jak najczęściej.

Dzięki za porady. Bardzo ciekawe. Pozdro!

Do usług! 😉 👊

Katastrofa dźwięk... Ciężko się ogląda. Dobrze go podłączyłeś? Mogleś spróbować go obrobić. ;)

Dźwięk jest odszumiony w audacity i dlatego tak dziwnie brzmi (pierwszy raz to robiłem).
Chodził wentylator jakiś jak nagrywałem i dopiero jak wrzuciłem na kompa to wyszło, że jest strasznie głośno no i trzeba się było jakoś ratować.
Na filmie za szybko się pochwaliłem tym mikrofonem, ale będę się szkolił żeby w następnych brzmiało to już lepiej. 😉
Może masz jakieś swoje sprawdzone patenty na to, żeby to poprawić? Zawsze się przyda dobra rada.

Tylko odszumiłeś dźwięk, ale przy tym należy podbić wysokie oraz niskie częstotliwości + Skompresować go. Na YT znajdziesz mase poradników ;)

O widzisz, o tym nie miałem pojęcia. 😉
Powalczę i wycisnę z tego majka tyle, ile się da ze sprzętu za dwie dyszki. 😎
Dzięki! 👊

bro you are my inspiration. keep it up..i will always follow you. i am become your fan bro

Thx bro! 😉
If you got some time take a look at my profile in English:
https://steemit.com/@the.foodini

Thank you! 😉
If you got some time take a look at my profile in English:
https://steemit.com/@the.foodini

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 61974.94
ETH 3126.82
USDT 1.00
SBD 3.77