Sort:  

Go here https://steemit.com/@a-a-a to get your post resteemed to over 72,000 followers.

Ale fajne wideo! :) O tym piciu z gwinta nie widziałęm, wiec popełniałem gafę sącząc Changa z butelki!

Nie wiem czy wiecie, ale tajska kuchnia została uznana bodaj przez New York Timesa za najlepsza i najsmaczniejszą na świecie. W sondażu czytelników oczywiscie.

Wcale mnie to nie dziwi, bo tu praktycznie każde danie jest przepyszne! Nawet zwykły ryż smażony z kurczakiem to po prostu petarda. 😄

A próbowałeś "Leo"? Moim zdaniem nawet lepszy od Changa, a ten jak na tutejsze piwa jest na prawdę spoko!

W sumie racja, przez 3 tygodnie pobytu nie było (oprócz duriana), co by mi nie smakowało!

Piwoszem nie jestem, ale oczywiście pilem jeden i drugi browarek, ale ślepego testu bym obecnie nie przeszedł, które jest które :)

Ja też oczywiście nie, ale jakoś bardziej mi podeszło. 😉

A mają jakieś dziwne piwa? O smaku chili czy skorpiona? :)

Przyznam, że nie wiem bo raz, że nie szczególnie alkoholowy jestem, a dwa nie rozglądam się za takimi rzeczami bo pewnie są poza budżetem. 😄

Kilka razu było tak, że upał żyć nie dawał to sięgałem po piwko bo po prostu dobrze nawadnia. 😉
Spróbowałem może z 5 różnych i w mojej ocenie "Leo" i Chang" najsmaczniejsze, a i cenowo do przeżycia.

O prawej ręce i braku kuchni w tajskich domach nie wiedziałem :P w Wietnamie też używamy ogromne ilości imbiru, czosnku, chili :)

Klimat chyba dość podobny?

W domu, w którym teraz mieszkamy co prawda jest kuchnia, ale gospodyni wczoraj (w niedzielę) gotowała pierwszy raz od tygodnia i też powiedziała, że jeżeli pracuje to woli zapłacić niż stać przy garach. 😀

Tak jest, klimat mamy podobny dlatego konieczne jest spożywanie produktów, które działają przeciwko pasożytom - taka naturalna profilaktyka 😉

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63672.48
ETH 3319.16
USDT 1.00
SBD 3.91